لیگ آلمان روی آنتن شبکه سه - پایگاه اطلاع رسانی سیما

پایگاه اطلاع رسانی سیما ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۱

لیگ آلمان روی آنتن شبکه سه

رقابت "بوروسیا دورتموند -لایپزیگ"، سه شنبه 26 آذر از ساعت 23 به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد . سریال وارش یک مجموعه تلویزیونی تاریخی و عاشقانه ایرانی به کارگردانی احمد کاوری، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که این روزها در حال پخش است و توانسته در همین مدت کم بینندگان خود را پیدا کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)