اسپانیا از بولیوی عذرخواهی کرد - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۰۴:۱۸

اسپانیا از بولیوی عذرخواهی کرد

به نقل از رویترز، "آنجل واسکوئز" سفیر اسپانیا در بولیوی با اعلام معذرت خواهی مادرید گفت : ما به طور رسمی قبول می کنیم که دست داشتن اسپانیا در فرود اجباری هواپیمای "اوو مورالز" در فرودگاه وین و بازرسی از آن اقدام موثری نبوده است.واسکوئز افزود : ما این حقیقت را می پذیریم که این اقدام مناسب نبود و رئیس جمهور مورالز را آزار و او را در شرایط سختی قرار داده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)