انگلیس دیگر هرگز به تنهایی وارد یک جنگ نخواهد شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۶

انگلیس دیگر هرگز به تنهایی وارد یک جنگ نخواهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، ژنرال پاتریک ساندرس یکی از فرماندهان ارشد انگلیسی گفته است انگلیس دیگر به تنهایی وارد هیچ جنگی نمی شود. فرمانده لشگر آیرون ارتش انگلیس در گفت وگو با دیلی میل گفت انگلیس همواره باید بخشی از یک نیروی نظامی بزرگتر مانند ناتو باشد. وی که روز چهارشنبه (دیروز) در جمع نیروهای ارتش در یک رزمایش نظامی سخنرانی می کرد، ادامه داد که غیر قابل تصور است که ارتش انگلیس به تنهایی وارد جنگ شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)