اهمیت بازی با پرسپولیس را می دانم - الف

الف ۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۱

اهمیت بازی با پرسپولیس را می دانم

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خوشحال است توانسته برای تیمش گلزنی کند، گفت از اهمیت بازی با پرسپولیس باخبر است. پروپئیچ در گفتگو با مهر در رابطه با دیدار استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعد از اینکه گل را دریافت کردیم کمی کارمان سخت شد، اما پس از آنکه من موفق شدم گل بزنم، شانس های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و بازی را در اختیار گرفتیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)