جنگل های اندونزی قربانیِ تولید "روغن پالم" - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۷

جنگل های اندونزی قربانیِ تولید "روغن پالم"

آتش زدن جنگل های اندونزی به قصد ایجاد فضای بیشتر برای کشت نخل روغنی توسط تولیدکنندگان روغن پالم، جنوب شرق آسیا را در دود و غبار فرو برده است. به گزارش سرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مالزی، سنگاپور و بخش هایی از تایلند هم در معرض خطر دود کشنده قرار گرفته اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)