روانخواه: با کمک هم اجازه ندهیم لیگ شروع شود - ایسکانیوز
روانخواه: با کمک هم اجازه ندهیم لیگ شروع شود
سایر منابع:
سایر خبرها
شیخ لاری: همه بازیکنان از بازگشت به تمرین می ترسند ؛ گردن مان از مو باریک تر است
دارد و نه مسائل دیگری. این می شود لیگ ما! بالاخره این موضوع شامل همه باشگاه ها می شود و شرایط یکسان است. قبول دارید؟ احد شیخ لاری گفت: ما که به اندازه مسئولان سازمان بهداشت جهانی یا مبارزه با ویروس کرونا اطلاعاتی در مورد شیوع این ویروس نداریم. آن ها هستند که باید تصمیم نهایی را بگیرند. ما فقط می توانیم نظر خودمان را بدهیم و از نگاه ما، سلامتی مردم مهم تر از فوتبال
عباسیان: فکر می کردم بدن ورزشکاران مقاوم تر است اما کرونا با کسی شوخی ندارد
فوتبال به خاطر بیماری کرونا تعطیل شده، دنیای بدون فوتبال چطور است؟ خیلی سخت است اما چاره ای نیست و باید تحمل کنیم. امیدوارم هر چه زودتر کرونا تمام شود و به روزهای عادی برگردیم و بتوانیم تمرین و بازی کنیم و فوتبال دوباره شروع شود و مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند. در این مدت قرنطینه را رعایت کردی؟ آره، خیلی خوب رعایت کردم چون مهم ترین مساله سلامتی خودمان و خانواده مان و تک
دست از سر ما بردارند و ما را راحت بگذارند/ دولت کار سختی در راه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس دارد
. نمی خواهم خیلی این موضوع را باز کنم ولی البته برای عنوان کردن آنها نیز مشکلی ندارم." زنوزی در ادامه توضیح داد: "اگر بگوییم در فوتبال 100 واحد درآمدزایی وجود دارد، 95 درصد آن برای این شرکت ها یا اشخاصِ حاشیه ای، در اطراف فوتبال است و تنها 5 درصد به باشگاه ها می رسد. مثلا با باشگاه ها قرارداد اسپانسری می بندند یا کارهای دیگری می کنند." زنوزی در خصوص مخارجی که در این
مورینیو: دلم برای فوتبال تنگ شده است
هستند که این فصل را به پایان برسانند و برنامه هایی برای شروع دوباره مسابقات از خردادماه تدوین شده، هر چند همه چیز منوط به موافقت دولت بریتانیا در آن زمان خواهد بود. مورینیو در این مصاحبه گفت: ” حتی پیش از شروع قرنطینه ما سعی کردیم برای بازیکنان مان شرایطی بوجود بیاوریم که هر زمان چنین دستوری صادر شد کمترین خسارت را متحمل بشوند. ما در آن روزها خانه های بازیکنان تاتنهام را به
نظر مدیران و مربیان چند تیم لیگ برتری در رابطه با رقابت های فوتبال
سلامتی هم وطنان مان است و راضی نیستیم اتفاق ناخوشایندی برای هواداران مان و مردم عزیز ایران بی افتد. تشکر ویژه ای دارم از کادر درمان و کسانی که جان شان را در معرض خطر قرار داده اند. موضع باشگاه ابتدا سلامتی و بعد از آن شروع تمرینات است. نظرات همه قابل احترام است اما هر کس نسبت به رتبه تیمش مصاحبه می کند. می گویند پرسپولیس زیاده خواه است چرا که صدرجدول است و واقعا این گونه نیست. وی افزود
روانخواه در یک مصاحبه خواندنی علت واقعی جدایی استراماچونی از استقلال را فاش کرد
قراردادش را منتشر کردند، انتشار قرارداد او توسط وزارت ورزش انجام نشد. امید روانخواه هافبک سابق استقلال در مورد نقش وزارت ورزش و جوانان در اتفاق های استقلال می گوید: اینکه وزارت ورزش و جوانان نتایج را مهندسی می کند خیلی پیچیده و سخت است و از سواد افرادی که در فوتبال هستند خارج است. با این حال می شود در استقلال سوء مدیریت را کاملا دید، وقتی قرار است تغییری مدیریتی در استقلال بشود کلی
آذری: اگر پیروانی سندی درباره تبانی داشت 10 سال پیش رو می کرد
امیر قلعه نویی تبریک گفتم. اتفاقا پیروانی و قلعه نویی هر دو از دوستان و رفقای من هستند اما فکر نمی کنم این وصله ها به قلعه نویی بچسبد چون معتقدم او نان زحمتی را که در فوتبال می کشد همیشه خورده است. تیم قلعه نویی آن سال در شرایطی قهرمان شد که بچه هایش و هم خودش زحمات زیادی را متحمل شدند و الان به خودم اجازه نمی دهم به خاطر اتفاقی که 10 سال پیش افتاده سند و مدرکی هم از آن نیست، حیثیت کسی را زیر سوال ببرم. ازسوی دیگر دوست ندارم این وسط قربانی یک سری تسویه حساب آدم ها بشوم، بنابراین از همه بزرگان می خواهم این بحث ها را کنار بگذارند. محمدرضا حاجی عبدالرزاق ...
خورشیدی: قرار بود قلعه نویی فوتبال را کنار بگذارد
شده است و تا به حال چون تجربه چنین شرایطی را نداشتم فکرش را نمی کردم انقدر به فوتبال و قضاوت وابسته باشم و که دلم تنگ شود. در هر صورت امیدوارم هرچه زودتر رقابت ها شروع شده و ما در میدان قضاوت و بازیکنان در میدان رقابت قرار بگیرند. امیدوارم این ویروس کرونا که در سراسر جهان فعالیت های مختلف از جمله ورزش را مختل کرده هرچه زودتر برطرف شود و از کادر درمان هم که در این چند ماه سنگ تمام گذاشتند تشکر می
ایمانی: معلوم نیست پرسپولیس بتواند این فاصله را حفظ کند/
هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: کرونا همه را می کشد و شوخی هم ندارد، ما تمرین کنیم و اگر مشکلی پیش بیاید، چه کسی مسئولیتش را قبول می کند؟ به گزارش وب سایت نود و به نقل از روابط عمومی تراکتور، اکبر ایمانی در خصوص آینده لیگ نوزدهم، اظهار داشت: چند هفته مانده به پایان لیگ برتر باقی مانده و نمی توان قهرمان را معرفی کرد. به نظرم چهار تیم به آسیا بروند و دو تیم لیگ یکی هم اضافه شوند. می گویند
واکنش دست نشان به احتمال لغو لیگ
تیمم اعتقاد دارم که سقوط نمی کنیم. در دور برگشت ما در ششم جدول قرار داریم و کیفیت بازی تیم مان به صورتی است که خودمان را می توانیم نجات دهیم.به اتکای هواداران و بازیکنان جوان موفق می شویم. سلامت بازیکنان، مربیان، هواداران، داوران و خبرنگاران مهم است و به این دلیل من نمی توانم جواب درستی بدهم. نمی توانم بگویم بازی ها تعطیل شود چون بعضی ها به نفع خود می گویند من فقط می گویم سلامت جامعه از همه چیز
ایمانی: جان بازیکنان مهمتر از فوتبال است
دیبالا و مالدینی و بقیه را شناخت و به سمت آنها رفت؟ فوتبال مگر از جان انسان ها مهمتر است؟ هافبک تراکتور در خصوص اینکه اگر شرایط تیمش متفاوت بود و آنها در صدر جدول قرار داشتند آیا این موضوع را قبول می کرد که بدون معرفی قهرمان لیگ پایان یابد گفت: من قبول ندارم در شرایط کنونی قهرمان را معرفی کنند. 9 هفته مانده و هیچ چیزی در فوتبال مشخص نیست. شرایط ما را در فصل گذشته ببینید؟ در این مقطع از
مدافع سپاهان: 20 جام هم ارزش از دست رفتن بازیکنی را ندارد
/> کل زندگی مان بهم ریخته. نه می توانیم تمرین کنیم و نه می توانیم بازی کنیم. یک مدت تبریز رفتم، اما هر روز شایعه شروع دوباره تمرین و فوتبال را داشتند تا دوباره برگردم. گفتم اینجا (اصفهان) باشم بهتر است و اگر کاری بود دیگر در رفت و آمد نباشم. الان هم که کلا خانه هستم و منتظر آینده. خیلی دل مان برای فوتبال و حتی تمرین هم تنگ شده. هیچ وقت فکر نمی کردم نتوانیم حتی تمرین ساده کنیم. امیدوارم این ویروس
خوشحالی سنگربان آلمانی از حضور در بارسلونا
تمدید قرارداد انجام داده ایم، اما همانطور که قبلا هم گفته ام فعلا آن را متوقف کرده ایم، چون الان چیز های بسیار مهم تری وجود دارد. در بارسا خیلی خوشحالم و وضعیت خوبی دارم. دیگر چه چیزی می توانم بخواهم؟ دروازه بان تیم فوتبال بارسلونا در مورد برگزاری تمرینات در خانه گفت: باشگاه برای ما یکسری تمرینات را ارسال کرده و مجبوریم آنها را به تنهایی انجام دهیم. تراشتگن درباره شایعه بازگشتش به باشگاه مونشن گلادباخ، گفت: من همیشه گلادباخ را دوست خواهم داشت.
تبعیض یعنی برانکو 4 سال بماند اما استراماچونی نیم فصل برود
. این مدت را چطور گذرانده و چگونه تمرین کرده ای؟ واقعیتش در خانه تمرین می کنم و حیاطی که در اختیار داریم. البته تمرین در خانه، هر چقدر هم زیاد و مفید باشد باز هم نمی تواند جای دویدن در چمن و زمین فوتبال را بگیرد چون آن فشاری که در زمین روی بدن ما می آید، در خانه نمی آید. البته من بعضی وقت ها به پارک هم می روم و آنجا تمرین می کنم. از دو دمبل استفاده می کنم و شنا و شکم را هم در دستور کار قرار می
جهانبخش: با تهمت زدن به فوتبالیست ها می خواهند فالوور جمع کنند
برایمان بگو لیگ برتر برگزار می شود یا بحث تعطیلی است؟ اتفاقاً جلسات مرتباً برگزار می شود. قرار بود تمرینات تیم از روز جمعه آغاز شود ولی دوباره جلسه ای برگزار شد و تصمیم گرفتند از 9 روز دیگر تمرینات را آغاز کنیم. در این جلسه صحبت هایی صورت گرفت. قرار بر این شد تا کل تیم برویم و تست پزشکی بدهیم و بعد از آن در گروه های کوچک تمرینات مان را شروع کنیم. فعلاً که در قرنطینه هستیم و نمی توانیم کار را
واکنش جلالی به شروع تمرینات گل گهر
تا از آنها تست های پزشکی بگیریم. بعد از آن هم منتظر خواهیم ماند تا ببینیم برای شروع تمرینات چه دستوری داده خواهد شد. وی در مورد زمزمه های شروع مسابقات لیگ برتر و اختلاف نظری که بین مدیران باشگاه های مختلف در این زمینه وجود دارد، گفت: این چیزی نیست که ما بخواهیم در مورد آن نظر بدهیم. کسانی که در حوزه سلامت فعال هستند دستور دادند مسابقات متوقف شود و حالا هم همان افراد باید در این باره نظر
میرمعصوم سهرابی: نمی دانم چرا برخی مصرانه به دنبال شروع تمرینات و پیگیری مسابقات هستند
است و در اولویت نخست ارزش های انسانی قرار دارد و حتی کمیته پزشکی فیفا اخیراً اعلام کرده که هیچ چیز به اندازه جان انسان ها مهم نیست و فدراسیون ها نباید عجله ای برای شروع تمرینات و ادامه ی مسابقات داشته باشند. میرمعصوم سهرابی در پایان خاطرنشان کرد: این نکته ای است که مطمئناً به طور کامل کارشناسی شده و قابل استناد است. حتی بسیاری از لیگ های معتبر در سراسر جهان، در حال تعطیل کردن و نیمه تمام گذاشتن لیگ امسال کشورهای شان هستند؛ نمی دانم چرا برخی مصرانه به دنبال شروع تمرینات و پیگیری مسابقات هستند و به این موضوع پافشاری می کنند. منبع: خبرگزاری میزان ...
سهرابی: نمی دانم چرا بعضی ها مصرانه به دنبال شروع تمرینات و مسابقات هستند
تا کنون تمرینات تیم مان تعطیل بوده و بازیکنان مان به انجام تمرینات انفرادی می پردازند. او افزود: مربی بدنساز تیم، هر روز به طور مرتب برنامه ای را برای تمرین در منزل در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا سطح آمادگی آنان حفظ شود تا در ادامه فوتبال شان دچار مشکل نشوند؛ هر چند که با توجه به تعطیلی نزدیک به دو ماهه ی تمرینات مان، مطمئناً نیاز زیادی برای آماده سازی مجدد بدن بازیکنان است تا به
ایرانپوریان: ادامه لیگ برتر کار خطرناکی است
فوتبالیست های لیگ برتری را مبتلا کند و این برای سلامتی جامعه فوتبال ضرر دارد. من امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که به صلاح سلامتی مردم باشد. به هر حال فوتبالیست ها نیز خانواده دارند و هیچ کس دوست ندارد دیگران را در معرض خطر قرار بدهد. انشاالله که تصمیمی گرفته می شود که به سود فوتبال و بازیکنان و مربیان و سایر کادرهای تیم های لیگ برتری باشد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا نظرش روی تعطیلی مسابقات است، گفت: من نمی توانم نظری در این باره بدهم و بهتر است مسئولان تصمیم بگیرند اما واقعا ادامه دادن فوتبال در شرایطی که هنوز کرونا در کشور ما ریشه کن نشده، کار خطرناکی است. ...
مهدوی کیا: فرزند هیچ مرفهی در فوتبال موفق نبود
داشتیم که الان کره و ژاپن جای ما را گرفته اند. در 20 سال گذشته ژاپن جایش با ما عوض شده این به خاطر این است که آن ها روی فوتبال پایه سرمایه گذاری کردند. چطور است ما بر روی تیم های اصلی مان سرمایه گذاری می کنیم، ولی بر روی پایه اصلاً سرمایه گذاری نمی کنیم. وی در خصوص شرایط مالی تیم های پایه عنوان کرد: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم همه مخالف فوتبال بودند. خیلی ها از این مسأله سوء
آذری: تعطیلی لیگ را از رییس جمهور درخواست کردم
، کادر فنی و عوامل باشگاهم است. وی تاکید کرد: اگر قرار است، فوتبال به قیمت بازی با جان مردم برگزار شود، هرگز چنین چیزی را نمی خواهم و بارها این موضوع را از طریق صفحه شخصی ام در اینستاگرام اعلام کرده ام. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: موضع ما تغییر نکرده است و تنها کسانی که می توانند اجازه برگزاری لیگ برتر را بدهند و صلاحیت اعلام برگزاری یا عدم برگزاری لیگ را دارند، ستاد
مگر جنگ، فوتبال را تعطیل کرد؟
خواهد ماند و اگر فردا کسی خواستار شروع فصل جدید شد، حتما دیدگاه های کنونی عزیزان مخالف مورد استفاده قرار خواهد گرفت! اگر فکر می کنید لیگ فصل بعد و شاید حتی دو فصل بعد را هم می شود تعطیل کرد و شاهد بازنشستگی زودهنگام کلی فوتبالیست ماند، همین حالا کرکره لیگ را پایین بکشید. در غیر این صورت کمی منطقی تر حرف بزنید و چوب لای چرخ از سرگیری رقابت ها نگذارید لطفا!
مهدوی کیا: در فوتبال پایه راه را گم کرده ایم/ فضای مجازی روی خانواده ها تاثیر گذاشته است
امکاناتی در این زمینه ندارند. در کل فکر می کنم زمانی که ما در شرایط سنی 14-15 سال بودیم شرایط خیلی بهتر بود. بازیکن پیشین تیم ملی که با برنامه ورزش و مردم گفت وگو می کرد، در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه الگوهای بهتری وجود دارد نباید الان شرایط بهتر شود؟ گفت: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم خانواده ها مخالف فوتبال بودند و همه دوست داشتند بچه ها درس بخوانند. الان برعکس شده و خانواده ها
آگوئرو: بازگشتم به اسپانیا را رد نمی کنم/ بازی برگشت با رئال مادرید آسان نخواهد بود
برنابئو به سود خود پایان برد)، خاطرنشان کرد: ما دوست داریم بازی برگشت مقابل رئال مادرید را در ورزشگاه اتحاد مقابل هواداران مان برگزار کنیم و دیدن آنها و جوی که شکل می دهند، فوق العاده است، اما اگر آن بازی بدون تماشاگر برگزار شود، به سود همه خواهد بود. وی ادامه داد: ما نتیجه خوبی در برنابئو گرفتیم. قطعاً بازی برگشت آسان نخواهد بود چون ما از حریفی به نام رئال مادرید صحبت می کنیم و می دانیم این تقابل هنوز تمام نشده است. باید به مانند بازی رفت، در اتحاد نیز تمرکز لازم را داشته باشیم. منبع خبر : نود ...
شیری: دود تغییرات زیاد مدیریتی به چشم ما می رود
خوانی بوده، در میان است، مشخص است که حکم یک دیدار مهم برای تعیین قهرمان لیگ برتر باید حواشی زیادی داشته باشد. البته این مباحث فقط در فوتبال ما نیست و همه جای دنیا این کل کل های فوتبالی اتفاق می افتد و این موضوع فقط مختص فوتبال ما نیست. فوتبال چون ورزش پرهواداری است، حاشیه اش هم زیاد است. یکی از مواردی که این روزها هواداران شما را نگران کرده، بحث جدایی بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم است که
مسیگر: مجوز تیمداری شاهین بوشهر به پایان نرسیده/همه فکرمان حفظ تیم در لیگ برتر است
تکلیف لیگ نوزدهم چیست عنوان کرد: برای همه ما شرط اول، سلامتی بازیکنان است. نه تنها فوتبال بلکه در هر ورزشی و در هر کاری سلامتی جامعه و انسان ها در اولویت قرار دارد. اگر قرار است با شروع ادامه لیگ سلامتی بازیکنان به خطر بیفتد عقلانی نیست. از نظر فنی، ما در 5 بازی آخر 10 امتیاز گرفتیم و شرایط خوبی چه از لحاظ روحی و روانی و چه از لحاظ تیمی داشتیم که مسابقات تعطیل شد. این تعطیلی ناخواسته بود، برای همه
حسین زارع؛ از سبزی فروشی در تبریز تا سرآشپزی در گوگل
جلوی خانه بودند. چون به همدیگر تلفن کرده بودند که حاس دارد آشپزی می کند و یک کم حالش بهتر است، برویم با هم جشن بگیریم. من همه را دیدم و گفتم من برای پنج شش نفر غذا پخته ام. گفتند نه ما هم آورده ایم. در دست شان کیسه بود. از آن به بعد، آشپزیِ همان روز من را به عشقم دوباره برگرداند. بعد دوستانم جمع شدند و سرمایه گذاشتند که این رستوران Fly trap را که من قبلاً آن جا کار می کردم بخرم. خیلی است