نکیسا: نظر من برگزاری لیگ برتر بود - بانک ورزش

بانک ورزش ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۷

نکیسا: نظر من برگزاری لیگ برتر بود

بانک ورزش - پیشکسوت پرسپولیس گفت: در حال حاضر بهترین تصمیم، ادامه مسابقات لیگ برتر است و در صورت تعطیلی بازی ها همان باشگاه هایی که الان خواهان نیمه تمام ماندن لیگ هستند معترض خواهند شد. به گزارش بانک ورزش، نیما نکیسا در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره تصمیم گیری برای ادامه بازی های لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من بازی های این فصل باید برگزار شود و تکلیف همه چیز اعم از قهرمان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)