احمد رضا عابدزاده: شنیدم که به من گفتند درست بنشین وگرنه میندازمت بیرون ! - شباویز

شباویز ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۲

احمد رضا عابدزاده: شنیدم که به من گفتند درست بنشین وگرنه میندازمت بیرون !

احمدرضا عابدزاده در خصوص درگیری روز گذشته با ماموران ورزشگاه آزادی اظهار داشت: توصیح داده ام که در VIP چه گذشت. بخاطر اینکه هفت هشت بار زانوهایم را عمل کرده ام و اخیرا هم جراحی زانو داشته و فیزیوتراپی می کنم مجبور بودم روی تکیه گاه صندلی کمی بنشینم تا زانویم درد نگیرد. من به احترام پیشکسوتان و حفظ شان آنها دوستانم را فرستادم صندلی های پایین VIP. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)