شکایت طالب لو از نیمکت نشینی - استقلالی

استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۴

شکایت طالب لو از نیمکت نشینی

بانک ورزش دروازه بان تیم استقلال نسبت به تداوم نیمکت نشینی خود سرانجام واکنش نشان داد. به گزارش بانک ورزش،پیش از آغاز بازی استقلال و فولاد، برخی اخبار از احتمال حضور وحید طالب لو در این مسابقه حکایت داشت اما پرویز مظلومی ترجیح داد مانند بازی های لیگ،از مهدی رحمتی در ترکیب اصلی استفاده کند. ساعتی پس از پایان این بازی،وحید طالب لو در اینستاگرام خود نوشت:سکوتم از رضایت نیست.دلم اهل شکایت نیست...خوشحالم که خوشحال هستید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)