قلعه نویی و نکونام باید آشتی می کردند/ روی ما را زمین نزدند - آوای آبی پوشان

آوای آبی پوشان ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۰

قلعه نویی و نکونام باید آشتی می کردند/ روی ما را زمین نزدند

امیر عرب در گفتگو با آوای آبی پوشان به نقل از مهر گفت: من و آرش برهانی و شاهرخ بیانی به دادگاه رفته بودیم تا به سود طرفین با قاضی حرف بزنیم. نهایتا توانستیم امیر قلعه نویی و جواد نکونام را آشتی بدهیم. در این راه خیلی تلاش کردیم و گاهی تصور می کردیم دیگر راهی نیست. [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)