کار وزیر ورزش هم به بیمارستان کشید - پویش

پویش ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۵

کار وزیر ورزش هم به بیمارستان کشید

دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ساعتی پیش در بیمارستان سینا تهران بستری شد. رادنیوز نوشت؛ ساعتی پیش دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به دلیل احساس درد شدید در ناحیه شکم، مشکل شدید گوارشی در بیمارستان بستری شد و هم اکنون تحت درمان است. حال محمود گودرزی وخیم است و درد شدید از ناحیه شکم و مشکل حاد گوارشی توان راه رفتن را از وزیر ورزش گرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)