سیلی خوردن از افسر بعثی به جرم خواندن نمازشب! - خبرگزاری دفاع مقدس

خبرگزاری دفاع مقدس ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۵:۵۴

سیلی خوردن از افسر بعثی به جرم خواندن نمازشب!

آزاده احمد صابری گفت: شبی خواب به سراغم نمی آمد، برخاستم و آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت کردم، سپس به اقامه ی نماز شب پرداختم. نماز را که به پایان رساندم، نگهبان عراقی که از پشت پنجره مرا نگاه می کرد با لحنی توهین آمیز از من خواست نزد او بروم. جلوی پنجره که رسیدم، گفت: سرت را جلو بیاور! و سیمی محکمی به صورتم نواخت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)