بنگر:برای برهانی متاسفم - نواندیش

نواندیش ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۲

بنگر:برای برهانی متاسفم

محسن بنگر امروز (پنجشنبه) پس از برتری پرسپولیس برابر تیم استقلال خوزستان و کسب سه امتیاز حساس این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: آرش برهانی انسان خوبی است و تصور نمی کنم منظورش از آن حرف ها تیم پرسپولیس و هواداران آن باشد. وی تصریح کرد: آرش در تیم بزرگی بازی می کند و تیم ما هم بزرگ است، بالاخره این کری خوانی ها باعث جذابیت بیشتر فوتبال می شود. وی افزود: البته باز هم می گویم، آرش بازیکن و انسان خوبی است و فکر نمی کنم راجع به تیم ما و هواداران این گونه اظهارنظر کرده باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)