ستاره های استقلالی راهی دسته یک شدند! - جوان ایرانی

جوان ایرانی ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۰۵:۵۴

ستاره های استقلالی راهی دسته یک شدند!

سرویس ورزش جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش افکارخبر ، محسن فروزان و محمد غلامی که نیم فصل خوبی را در سیاه جامگان مشهد و استقلال خوزستان سپری نکردند پس از فسخ قرارداد با تیم های خود با تصمیمی عجیب برای ادامه فصل بازی در لیگ یک را انتخاب کردند. پیوستن فروزان و غلامی به تیم دسته یکی خونه به خونه بابل قطعی شده تا از این به بعد شاهد حضور ستاره های پیشین فوتبال ایران در لیگ یک باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)