مظلومی: از نتیجه راضی نیستم/ استحقاق سه امتیاز را داشتیم - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۷

مظلومی: از نتیجه راضی نیستم/ استحقاق سه امتیاز را داشتیم

سرمربی تیم فو تبا ل استقلال تهران معتقد است بازیکنانش موقعیت های زیادی را در این بازی به دلیل کم دقتی از دست داده اند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ملوان، اظها ر کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سعی مان این بود که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. متاسفانه موقعیت های زیادی را از دست دادیم و بازیکنان مان در زدن ضربات آخر کم دقت بودند. با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار داریم و به تعطیلات می رویم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)