واکنش افشارزاده به کنار گذاشتن مظلومی از نیمکت استقلال - الف
سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش افشارزاده به کنار گذاشتن مظلومی از نیمکت استقلال
استقلال خاطر نشان کرد: نمی خواهم در این باره حرف بزنم. همه بهرام افشارزاده را می شناسند. تا روزی که در باشگاه استقلال هستم برای سربلندی و موفقیت استقلال تلاش خواهم کرد. آدم تازه به دوران رسیده ای هم نیستم که به دنبال بزرگ شدن باشم. استقلال باشگاه بزرگی است و همه ما برای موفقیت این تیم، درون مجموعه در تلاش هستیم. وی در این باره که آیا احتمال تغییر و تحولی در کادر فنی استقلال وجود دارد یا نه
چه کسانی خط دادند هواداران علیه افشارزاده شعار بدهند؟
. آقایانی که دیگر در استقلال حضور ندارند با استفاده از توان خود برای ضربه زدن به استقلال این کارها را انجام می دهند و با همراهی دوستان خود این روند را آغاز کرده اند. سرپرست باشگاه استقلال درباره داوری این دیدار اضافه کرد: اشتباهات داوری در نتیجه دیروز نقش داشت و همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. مطمئنا تکرار این داوری ها می تواند نتایج بسیار بدی را رقم بزند و کمیته داوران باید در انتخاب
اشتباهات داوری به سود تیم خاصی نیست
به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده در مورد صحبت های پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی با نفت مبنی بر اینکه داوری ها به سود تیم خاصی چرخیده است، اظهار داشت: این موضوع را تایید نمی کنم چون همواره اشتباهات و مشکلات داوری وجود داشته ولی به نظرم به سود تیم خاصی نیست. او ادامه داد: از فدراسیون فوتبال تقاضا داریم داوران باتجربه ای برای بازی های مهم لیگ برتر انتصاب کنند تا مشکلی برای تیم
افشارزاده: سرمربی شدن مجیدی صحت ندارد/ برخی به دنبال تسویه حساب هستند
سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که تا پایان فصل تغییری در کادر فنی پیش نمی آید و مسئولان این باشگاه تصمیمی برای فصل آینده نگرفته اند. بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات بازی با نفت تهران، حضور فرهاد مجیدی و ... صحبت هایی را مطرح کرد که در زیر می خوانید: * تسنیم: چه صحبتی در مورد بازی با گسترش فولاد دارید؟ تیم آمادگی لازم
اعتراض باشگاه استقلال به کمیته داوران
به گزارش افکارخبر ، پیرو شکست تیم استقلال مقابل نفت تهران در بازی شب گذشته و وقوع صحنه هایی که مشکوک به خطای پنالتی روی بازیکنان تیم استقلال در محوطه جریمه تیم نفت بود مسئولان باشگاه استقلال در این باره به کمیته داوران نامه می زنند. براساس این گزارش قرار است نامه باشگاه استقلال امروز به فدراسیون فوتبال ارسال شود. بهرام افشارزاده این خبر را تایید کرد. تیم استقلال در بازی دیشب با نتیجه یک بر صفر مغلوب نفت تهران شد و صدر جدول را از دست داد.
سکوت افشارزاده درباره باخت استقلال
استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان این تیم با وجود بعد مسافت، به ورزشگاه امام رضا (ع) خواهند آمد یا خیر؟ گفت: ما این ورزشگاه را در اختیار می گیریم تا تیم هایمان تمرین کنند. البته با توجه به اتاق های زیادی که این ورزشگاه دارد، می توانیم کارهای آموزشی هم انجام بدهیم و روی تیم های پایه هم بیشتر کار کنیم. سرپرست باشگاه استقلال در پایان از صحبت درباره باخت تیم استقلال برابر نفت در هفته بیستم خودداری کرد و گفت: هیچ صحبتی انجام نمی دهم. حرف هایم را بعد از بازی گفته ام.
اعتراض باشگاه استقلال به کمیته داوران
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه استقلال در نامه ای به کمیته داوران از قضاوت محمد رضا اکبریان داور دیدار نفت تهران و استقلال اعتراض کرد. در این نامه باشگاه استقلال از کمیته داوران خواسته که در انتخاب داوران دقت بیشتری کنند. همچنین بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال نیز قصد دارد شخصا با مهدی تاج و علی کفاشیان در خصوص داوری ها صحبت کند. انتهای پیام/
استقلال؛ شاکی جدید داوری
گروه ورزش: بعد از اتفاقات بازی با نفت تهران، استقلالی ها حسابی از دست داوری های لیگ شاکی شده اند. هم مظلومی در نشست خبری بعد از مسابقه از این موضوع انتقاد کرد و هم دیروز بهرام افشارزاده به فدراسیون فوتبال هشدار داد. آبی ها عقیده دارند در این فصل از اشتباهات داوری متضرر شده اند. آنها پیش از این حتی سه بیانیه هم در این مورد صادر کرده بودند. در این مطلب سعی می کنیم برخی از اشتباهات داوری رخ داده در
اظهارنظر جنجالی سرمربی استقلال پس از باخت
درباره اعتراض هواداران به بهرام افشارزاده نیز خاطرنشان کرد: وقتی نمی توانیم از موقعیت های گل به دست آمده استفاده کنیم، افشارزاده چه گناهی کرده است؟! نباید به او بی احترامی شود، چرا که سرپرست باشگاه واقعاً زحمت خود را می کشد. باید حوصله به خرج دهیم. وی خاطر نشان کرد: زمین ورزشگاه تختی واقعاً کیفیت لازم را نداشت. با این حال ما نهایت تلاش خود را انجام دادیم و کاملاً تهاجمی بازی کردیم.
اینکه داوری ها به سود یک تیم خاص است را قبول ندارم
استقلال بعد از دو تساوی در شروع دوباره مسابقات شکست خورد. تا چه اندازه با انتقادات صورت گرفته از استقلال موافق هستید؟ ما در نیم فصل اول هم در برهه ای با این وضعیت مواجه شدیم. الان هم اگر بازی ما را یک بار دیگر نگاه کنید متوجه می شوید که اگر کمی خوش شانس بودیم و روز خوب دروازه بان نفت نبود نتیجه ای غیر از این رقم می خورد. به هر حال تیم ما بعد از نتایج خوبی که در بازی های گذشته اش گرفته حالا نتوانسته در دو، سه
حمایتمان از کادر فنی همچنان پابرجاست
از اعضای تیمم می خواهم تلاش خود را بیشتر کرده و استقلال را به جایگاهی که مشخص است برسانند و باید بگویم اصلا بحث تغییر کادرفنی درکار نخواهد بود و با یک باخت آن هم پس از 17 هفته مربی را برکنار نمی کنند، مطمئن باشید به زودی به صدر جدول باز خواهیم گشت. وی درباره شعار هواداران علیه خود گفت: هواداران یکی از ارکان اصلی فوتبال به حساب می آیند و به طور حتم بدون وجود آنها استقلال نمی تواند پیروز
افشارزاده ملاقات با مجیدی را تکذیب کرد/ مگر او در ایران است؟
آی اسپورت - در حالی که برخی از رسانه های ورزشی مدعی شده اند فرهاد مجیدی در وزارت ورزش حاضر شده و با بهرام افشارزاده مذاکره پنهانی داشته است اما سرپرست باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد. افشارزاده در این باره گفت: من در روزهای اخیر هیچ ملاقاتی با فرهاد مجیدی نداشتم. مگر او به ایران آمده است؟ فکر نمی کنم هنوز به تهران وارد شده باشد و اینطور که من اطلاع دارم در چند روز آینده می آید. قرار است او بعد از بازگشتش به تهران در تمرین استقلال هم حاضر شود.
انتقاد افشارزاده از هواداران منتسب به استقلال!
بهرام افشارزاده به دفاع از سابقه خود می پردازد و می گوید آنهایی که در ورزشگاه تختی شعار داده اند هوادار استقلال نبوده اند. به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست باشگاه استقلال در مورد شعارهایی که هواداران روز گذشته علیه او سر دادند تاکید کرد: ما وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام می دهیم و از جان و دل هزینه می کنیم. آنهایی که روز گذشته شعار دادند هوادار نبودند کسانی بودند که مشکلاتی برای استقلال ایجاد
انتقاد افشارزاده از هواداران منتسب به استقلال!
بهرام افشارزاده به دفاع از سابقه خود می پردازد و می گوید آنهایی که در ورزشگاه تختی شعار داده اند هوادار استقلال نبوده اند. به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست باشگاه استقلال در مورد شعارهایی که هواداران روز گذشته علیه او سر دادند تاکید کرد: ما وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام می دهیم و از جان و دل هزینه می کنیم. آنهایی که روز گذشته شعار دادند هوادار نبودند کسانی بودند که مشکلاتی برای استقلال ایجاد
افشارزاده: آنهایی که علیه ام شعار دادند، هوادار استقلال نبودند
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شکست استقلال مقابل نفت تهران، در ورزشگاه تختی عده ای از هواداران علیه بهرام افشارزاده شعار دادند. او که در فصل جاری تمام امکانات را برای این باشگاه مهیا کرده، امروز از این شعارها دلخور بود. وقتی خبرنگاران از مدیرعامل استقلال در این باره پرسیدند، او پاسخ داد: ما کارمان را به نحو احسنت انجام می دهیم. از جان و دلمان هم هزینه می کنیم. کسانی که دیروز آن شعارها را
استقلال می تواند به شرایط ایده آل نیم فصل اول بازگردد/ تیم های پایه به خوبی از ورزشگاه جدید بهره خواهند ...
به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده، مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در امور بین الملل عصر امروز با حضور در دفتر تحریریه خبرگزاری برنا در جریان عملکرد این خبرگزاری در حوزه ورزش و دیگر حوزه ها قرار گرفت. افشارزاده همچنین در حاشیه بازدید از خبرگزاری برنا در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی را دارد و کم کم بچه ها دارند باخت مقابل نفت را فراموش می کنند و
نامه 3 صفحه ای معاون باشگاه به افشارزاده چه بود؟/ غیبت ادامه دار نظری در باشگاه استقلال
به گزارش خبرگزاری فارس، طی هفته های اخیر علی نظری جویباری که امسال به عنوان معاونت ورزشی باشگاه استقلال در باشگاه فعالیت می کرد به دلیل اختلاف با مسئولان این باشگاه به شکلی محترمانه و خارج از فضای رسانه ای به فعالیت خود در استقلال پایان داد اما هیچگاه بهرام افشارزاده در این باره اظهار نظر نکرد.نظری جویباری که اختلافاتش با مسعود معینی در باشگاه کاملا مشهود بود چندی پیش مصاحبه ای با فارس انجام داد
عبداللهی:قرار نیست شق القمر کنم/من فاصله بین مدیریت و تیم استقلالم
افشارزاده افتاد. وی در همین ارتباط افزود: قرار نیست شق القمر کنم. احیانا اگر موردی در بحث فنی تیم می بینم آن را با کادر فنی درمیان خواهم گذاشت. در واقع قرار است دور و بر تیم باشم تا فاصله مدیریت باشگاه و تیم استقلال به لحاظ فنی پر شود. پیشکسوت استقلال در این باره که قرار است هر روز در تمرینات استقلال حضور داشته باشد یا نه گفت: ممکن است چند روز پشت سر هم بروم. ممکن هم است که این اتفاق
واکنش افشارزاده به شعار هواداران استقلال علیه او
وانانیوز-بهرام افشارزاده در حاشیه مراسم واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به پرسپولیس و استقلال به خبرنگاران گفت: امکانات ورزشی برای رشد و پیشرفت هر باشگاه بسیار مهم است و یکی از آیتم های مهمی که باعث پیشرفت هر رشته ورزشی می شود امکانات و زیرساخت های ورزشی است. با واگذاری این دو باشگاه کار بسیار بزرگی صورت گرفت و امیدوارم به نحو مطلوب بتوانیم از این امکانات استفاده کنیم. وی
افشارزاده: مظلومی باید شوک وارد کند!
سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه تیم اش فقط در دو بازی اخیر مطلوب نبوده است گفت مظلومی باید به تیم شوک وارد کند. 'بهرام افشارزاده' در حاشیه مراسم واگذاری حق بهره برداری ورزشگاه های امام رضا (ع)و شهید کاظمی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با ایرنا، درباره نارضایتی هواداران استقلال از نتایج این تیم گفت: با یک یا دو مسابقه نمی توانید درباره عملکرد تیم قضاوت کنید. استقلال هم
افشارزاده : ورزشگاه امام رضا پایگاه عالی برای تیم های پایه خواهد شد
/> سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه زمان تحویل این ورزشگاه کی خواهد بود، گفت: کمی باید تعمیرات صورت بگیرد. ما می توانیم در این ورزشگاه کلاس های مختلفی اعم از روانشناسی، آموزشی برای نوجوانان و تیم های پایه داشته باشیم که پایگاه عالی برای رده های پایه خواهد شد. افشارزاده در مورد دیدار استقلال مقابل نفت گفت: من در این باره با سایت باشگاه صحبت کردم و بروید همان صحبت ها را ببینید. اجازه بدهید در اینجا کارمان را دنبال کنیم. همان صحبت ها کافی است.
جانشین پرویز مظلومی در استقلال
به هواداران نمی دهد. از سوی دیگر شعار حیا کن رها کن علیه بهرام افشارزاده با دلخوری مدیرعامل استقلال روبرو شده و به نظر می رسد افشارزاده سر دادن این شعار در جریان بازی نفت و استقلال را زیر سر برخی نزدیکان کادرفنی استقلال می داند. گویا به افشارزاده گفته شده از همان روزی که او در تمرین استقلال، علیه کادرفنی حرف زده و گفته "نباید برای استقلال کلاس بگذارید و هر کس ناراحت است، از
افشارزاده: مظلومی باید شوک وارد کند
'بهرام افشارزاده' در حاشیه مراسم واگذاری حق بهره برداری ورزشگاه های امام رضا (ع)و شهید کاظمی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با ایرنا، درباره نارضایتی هواداران استقلال از نتایج این تیم گفت: با یک یا دو مسابقه نمی توانید درباره عملکرد تیم قضاوت کنید. استقلال هم به فینال جام حذفی صعود کرده است و هم تا هفته پیش در رده نخست جدول لیگ قرار داشت. وی ادامه داد: در دو مسابقه اخیر
افشارزاده: آنهایی که علیه من شعار دادند هوادار نیستند/ تا دیروز صدرنشین لیگ بودیم
به گزارش خبرگزاری میزان، بهرام افشارزاده در مراسم واگذاری دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: برای رشد و پیشرفت هر باشگاهی، امکانات ورزشی بسیار مهم است و یکی از آیتم های مهمی است که باعث پیشرفت هر رشته ورزشی می شود. با واگذاری این دو ورزشگاه به ما کار بسیار بزرگی صورت گرفت و امیدوارم به نحو مطلوب بتوانیم از این امکانات استفاده کنیم. وی
اظهارنظر جنجالی سرمربی استقلال پس از باخت
متاسفم. هیچوقت در مورد داوری اظهار نظر نکردم ولی امروز آقای اکبریان یک پنالتی واضح برای ما اعلام نکرد. داوری ها بعد از مدت ها به سمت تیم خاصی گرایش پیدا کرده است ولی نمی خواهم اسم آن را بیاورم. سرمربی استقلال پیرامون اخراج فخرالدینی گفت: آن صحنه را ندیدم ولی اگر اخراج به خاطر مسائل غیر فنی باشد قطعا با آن بازیکن برخورد می کنم. ما بعد از کارت قرمز عملا 9 نفره شدیم چون یعقوب کریمی 10 دقیقه
عبداللهی: مهم کمک است نه سِمت
افشارزاده هر کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم. عبداللهی در خصوص توافق صورت گرفته بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال برای حضور تماشاگران به صورت رایگان در بازی های استقلال گفت: این مسئله توسط اسپانسر باشگاه استقلال رایزنی شد و درنهایت آنها توافق کردند که طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران در بازی های استقلال رایگان باشد. این هماهنگی صورت گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید، تماشاگران در ادامه راه می توانند در ورزشگاه آزادی به صورت رایگان، البته از طبقه دوم بازی ها را تماشا کنند. تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود. ...
توصیه افشارزاده به کی روش و نسخه جدیدش برای مظلومی
بازیکنان خود را پیدا کنند. مظلومی هم باید یک کار استثنایی انجام دهد و به تیم شوک وارد کند تا به موفقیت برسد. البته قضاوت در مسابقه دیروز هم عادلانه نبود. سرپرست باشگاه استقلال درباره اظهار نظر پرویز مظلومی سرمربی این تیم مبنی بر اینکه داوری ها به سمت یک تیم خاص چرخیده است، گفت: این حرف را تایید نمی کنم. همیشه مشکلات داوری وجود دارد اما به نفع هیچ تیم خاصی نیست. افشارزاده در عین حال از
مظلومی :اکبریان قضاوت ناحقی داشت/ افشارزاده نباید برای استقلال گل بزند
فخرالدینی بیان کرد: من آن صحنه را ندیدم اما اگر اخراج او غیر فنی باشد با فخرالدینی برخورد می کنیم. داستقلال در دقایق آخر 9 نفره شد چرا که محسن کریمی نیز در 10 دقیقه پایانی مصدوم شده بود. وی در مورد شعار هواداران علیه افشار زاده اظهاز کردتاکید کرد: برای این شعارها متاسفم مگر افشارزاده باید برای تیم گل بزند. او زحمت خود را می کشد. به هر حال ما پس از چند هفته شکست خوردیم و باخت هم جزیی از
مظلومی :اکبریان قضاوت ناحقی داشت/ افشارزاده نباید برای استقلال گل بزند
فخرالدینی بیان کرد: من آن صحنه را ندیدم اما اگر اخراج او غیر فنی باشد با فخرالدینی برخورد می کنیم. داستقلال در دقایق آخر 9 نفره شد چرا که محسن کریمی نیز در 10 دقیقه پایانی مصدوم شده بود. وی در مورد شعار هواداران علیه افشار زاده اظهاز کردتاکید کرد: برای این شعارها متاسفم مگر افشارزاده باید برای تیم گل بزند. او زحمت خود را می کشد. به هر حال ما پس از چند هفته شکست خوردیم و باخت هم جزیی از
افشارزاده: 26بهمن فراموش نشدنی ست
استعدادها این دو باشگاه می توانند به ورزش مردم خدمت کنند و یادگار بزرگی از خود بر جای بگذارند. افشارزاده در ادامه با اشاره به حامیان باشگاه نیز گفت: در حال حاضر هو اد ا ران مالک باشگاه استقلال هستند و حداقل آنها احساس مالکیت بیشتری دارند. ما با کمک حامیان مالی مان تلاش می کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم و در این راه هو اد ا ران می توانند خیلی به ما کمک کنند. به گزارش ایسنا ، بهرام افشارزاده، مدیر عامل باشگاه استقلال اظهاراتش را با ذکر آیه " وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ " به پایان رساند. ...