چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۱

واکنش افشارزاده به کنار گذاشتن مظلومی از نیمکت استقلال

مدیرعامل استقلال گفت: با یک باخت آن هم پس از 17 هفته که مربی را برکنار نمی کنند. واکنش افشارزاده به کنار گذاشتن مظلومی از نیمکت استقلال به گزارش افکارخبر،بهرام افشارزاده درباره باخت استقلال برابر نفت تهران اظهار داشت: استقلال بازی بسیار خوبی انجام داد. ما موقعیت های گلزنی بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. فکر می کنم استقلال دیروز بسیار بدشانس بود. به تیم نفت هم تبریک می گویم که توانستند در این بازی به پیروزی برسند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)