آمریکا بابت اختراع گوشی های هوشمند بر سر دنیا منت گذاشت - عصر هشتم

عصر هشتم ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۴

آمریکا بابت اختراع گوشی های هوشمند بر سر دنیا منت گذاشت

نانسی پلوسی رهبر گروه اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در جریان یکی از سخنرانی های اخیر خود مدعی شده که بخش اعظم فناوری گوشی های هوشمند توسط دولت فدرال این کشور ابداع شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)