مدیرعامل ایرانسل: 1012 میلیارد تومان در خراسان رضوی سرمایه گذاری کرده ایم - ایستنا

ایستنا ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۳۲

مدیرعامل ایرانسل: 1012 میلیارد تومان در خراسان رضوی سرمایه گذاری کرده ایم

مدیرعامل ایرانسل گفت: 1012 میلیارد تومان در خراسان رضوی سرمایه گذاری کرده ایم و تا پایان سال جاری 190 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت خواهد گرفت. علیرضا قلمبر دزفولی در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه 2730 bts فعال در استان خراسان رضوی فعال است، افزود: از این میان 750 عدد آن نسل سوم و 560 عدد آن نسل چهارم است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)