سال 77 همراه تیم منتخب استان در چند مسابقه بین المللی به عنوان سرپرست و مربی حضور داشتم و تا سال 85 هم در رده پیشکسوتان کشتی می گرفتم، بعد از این سال وارد کار اجرایی در کشتی شدم. البته از سال 73 همزمان با کشتی گرفتن کار مربیگری را شروع کردم، زمانی که محمد مصطفایی به خارج رفتند در سالن تختی به کشتی گیران تمرین می دادم که جمشید خیرآبادی آمدند و کار را ادامه دادند. زمانی هم رئیس هیئت کشتی سنندج