قلعه نویی: نسبت به قبل از بازی با پرسپولیس خیلی بهتریم/ بنگر را در اختیار باشگاه گذاشتم - ایسنا
سایر منابع:
سایر خبرها
برانکو: متاسفم که در بزرگترین بازی لیگ باختیم/ جای کامیابی نیا خالی نبود!
؟ ، برانکو در پاسخ به این سؤال گفت: من نمی دانم درگیری به خاطر چه چیزی به وجود آمد، اما ظاهراً بعد از اخراج رحمتی اتفاقاتی رخ داد. فکر می کنم او هم تقصیری داشته است که اخراج شد. بازیکنان من برای این بازی آماده بودند و در بخش عمده ای از بازی هم نشان دادند که آماده اند. من در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم استقلال تیم خوبی است، اما دربی معیار خاصی ندارد. مهم این است که دربی بازی خوبی بود و استقلال در
منصوریان: گفته بودم دربی 84 نقطه عطف ما خواهد بود/ از غیبت کامیابی نیا نهایت استفاده را بردیم
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به هواداران مان تبریک می گویم به فوتبال ایران تبریک می گویم به جز حواشی آخرش بازی خوبی بود. منصوریان ادامه داد: بعد از اینکه یک بر صفر از حریف عقب افتادیم توانستیم 3 گل بزنیم و بازی را برگردانیم. دلیلش این است که بازیکنان ما می دانستند که از پرسپولیس چه می خواهیم و پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بودیم
منصوریان: رحمتی مقصر نبود/ لابد استادیوم چاله دارد و هوادار ما در آنجا گم می شود!
استقلال ادامه داد: خوشحالم که با این برد کمی به جدول بازگشتیم. من این بازی را نقطه عطفی در لیگ می دانم چون توانستیم تیم هجومی پرسپولیس را ببریم. دلیل این پیروزی هم این بود که پرسپولیس تاکنون در ورزشگاه آزادی سه گل از حریفش نخورده بود و مدیریت کردن چنین موقعیتی سخت است. منصوریان درباره مهمانی قبل از بازی استقلالی ها و پرسپولیسی ها در آن حضورداشتند نیز گفت: بالا و پایین فوتبال ما خیلی زیاد است
مدیرعامل باشگاه ملوان : تاج رئیس نشده که فقط نگران باشد/ رای فیفا بعد از 13 روز ابلاغ شد
است که پای این قضیه بایستد. سال گذشته وقتی فدراسیون فوتبال اعلام کرد به خاطر مشکلات حق پخش، اجازه ورود دوربین ها را به ورزشگاه نمی دهد، همه ما محکم پشت فدراسیون ایستادیم ولی فدراسیون پشت ما را خالی کرد؛ درست در زمانی که منابع درآمد دو باشگاه تامین شد. کار استقلال و پرسپولیس را انجام دادیم اما یک ریال هم به ما ندادند مدیرعامل باشگاه ملوان در ادامه خاطرنشان کرد: ما هم دقیقا همان
نو عروس، قربانی جنایت سیاه 3 شیطان صفت
. همان موقع با وحشت پیاده شدم تا فرار کنم اما کفش هایم در گل فرو رفت و 3 آدم ربا وحشیانه مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد هم فرار کردند. با این حال سعی کردم شماره پلاک خودرو شان را به خاطر بسپارم اما متوجه شدم پلاک را با گل پوشانده اند تا شناسایی نشوند. در حالی که مأموران در حال ثبت گزارش شاکی بودند، همسرش نیز سر رسید و برای پیگیری شکایت به اداره آگاهی کرج رفتند. با توجه
منصوریان: اگر می بازیم باید به حریف احترام بگذاریم/ 6 بازیکن دو تیم باید اخراج می شدند
و این نشان از این است که بازیکنان ما می دانستند که از تیم پرسپولیس چه می خواهند و با شناختی که از این تیم داشتند توانستند نتیجه را به سود خود برگردانند. منصوریان در ادامه گفت: به تیم فنی و مدیریتی باشگاه تبریک می گویم که سر جوان های ما صبر کردند و حالا همه خوشحالیم که جوان های باتجربه ای در تیم ما بازی می کنند. او درباره پرسپولیس هم گفت: ما با این تیم منافع مشترکی داریم که لیگ قهرمانان
برانکو: جای کامیابی نیا خالی نبود/ منصوریان: 5 بازیکن باید اخراج می شدند
. برانکو در خصوص تعویض رامین رضائیان و اینکه چرا تعویض دیگری نداشته است، تاکید کرد: نیازی به تعویض های دیگر نبود. هم محسن هم سروش و هم وحید امیری خوب بودند. در نیمه دوم توپ کاملا روی هوا بود. وی درباره غیبت کمال کامیابی نیا در بازی با سپاهان و تاثیر غیبتش در دربی هم تاکید کرد: کمال بازیکن بسیار مهمی است. او محروم است و مجبوریم بدون او بازی کنیم. به جرات می توانم بگویم او در لیگ
منصوریان: گفته بودم دربی 84 نقطه عطف ما خواهد بود
خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به هواداران مان تبریک می گویم به فوتبال ایران تبریک می گویم به جز حواشی آخرش بازی خوبی بود. منصوریان ادامه داد: بعد از اینکه یک بر صفر از حریف عقب افتادیم توانستیم 3 گل بزنیم و بازی را برگردانیم. دلیلش این است که بازیکنان ما می دانستند که از پرسپولیس چه می خواهیم و پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بودیم.
فنونی زاده: این برد برای استقلال معادل قهرمانی بود
کسب کنند. کسب سهمیه برای این فصل استقلال نتیجه خوبی است اما این تیم می تواند سال آینده مدعی قهرمانی لیگ و حتی آسیا باشد. پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن گفت: استقلال مقابل ذوب آهن دیدار سختی خواهد داشت چرا کاوه مصدوم شد و رحمتی نیز محروم است. دیدار ذوب آهن مسابقه سنگینی است چرا که تراکتورسازی نیز بعد از باخت مقابل تراکتورسازی انگیزه زیادی خواهد داشت. استقلال روی دور برد افتاده و امیدوارم مقابل ذوب آهن نیز به برتری برسد.
برانکو: نمی توانم هیچ ایرادی از بازیکنانم بگیرم، از هواداران عذرخواهی می کنم/ احمدزاده اشتباه فاحشی نداشت
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، برانکو ایوانکوویچ پس از دربی 84 پایتخت گفت: بازی خیلی خوب و دربی درخشانی بود. گل های زیاد و شانس های گل فراوانی برای هر دو تیم به وجود آمد. به استقلال بابت این برد تبریک می گویم و همین طور از هواداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر خواست و انگیزه شان تشکر می کنم. با کمک هواداران به آن هدفی که در نظر داریم خواهیم رسید سرمربی تیم پرسپولیس همچنین
منصوریان: دقیقه 70 گل می خوردیم می باختیم/توقع بردن الاهلی منطقی نیست
ما گفتیم بخشی از آن مربوط به VIP است و حداقل در این وضعیت ظرفیت باشگاه به صورت مشترک تقسیم شده است. نمی دانیم چطور می شود این همه سکوی خالی در ورزشگاه وجود دارد. هواداران پرسپولیس به صورت فشرده کنار یکدیگر می نشینند اما قلب استقلالی ها خالی است. این اتفاق وقتی در نیم فصل اول افتاد گفتم شاید به خاطر این است که تیم منصوریان به حد و نصاب رضایتی هواداران نرسیده است و آنها به خاطر نگرانی به ورزشگاه می
منصوریان:رحمتی طفلکی کاری نکرد/ باید تحمل باخت داشته باشیم
: مهمترین بازی برای مرحوم منصورخان دربی بود. تبریک به هواداران می گویم علی الخصوص تیم فنی ما که عالی بودند. از فردا کار برای بازی با ذوب آهن شروع شد. تا فردا ظهر خوشحالیم. به هوادار پرسپولیس تبریک می گویم. منافع مشترک با هوادار پرسپولیس در آسیا داریم و در آنجا با هم هستیم. ما به دنبال نشاط فوتبال هستیم و رقابت ما 90 الی 120 دقیقه است. به بچه های ما تبریک می گویم. پرسپولیس 1-0 جلو بیفتد سخت است
این برد برای استقلال معادل قهرمانی بود
پیشکسوت استقلال گفت: این پیروزی برای استقلال معادل قهرمانی است. به گزارش تابناک ورزشی، مهدی فنونی زاده بعد از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در دربی هشتاد و چهارم اظهار داشت: این پیروزی برای استقلال معادل قهرمانی است. پرسپولیسی ها قبل از بازی می گفتند 3 ، 4 گل می زنند اما 3 گل دریافت کردند و رفتند. پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر مغرور بازی کردن پرسپولیس عنوان کرد
90/ مزد میدان دادن به نیروی جوان نقد است
پرسپولیس محروم الگوی زنده محرومیت تراکتور برای درک درست از آنچه در این مقال گفته شده لازم است ابتدا تکلیف یک مسئله را روشن کنیم و سپس در خصوص بحث اصلی صحبت و در نهایت نتیجه گیری شود. پیرامون بحث طرفداری از یک تیم خاص و حمایت بی شائبه از یک مجموعه بنده حقیر معتقدم این حمایت تا زمانی که در بیان مطالب و نقطه نظرات فرد سمت و سو و رنگ و لعاب خاصی ندهد کاملا قابل احترام و حتی
برانکو: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم
که به دست بیاوریم شاید به گل تبدیل شود. فوتبال همین است. در نیمه دوم فقط یک گل زدیم، اما شانس های زیادی داشتیم و روی دروازه حریف خیمه زدیم، اما زمان کافی برای به تساوی رساندن بازی نداشتیم. بازهم به خاطر نبردن در این مسابقه از هواداران عذرخواهی می کنم. وی درباره اینکه در بازی امروز فقط یک تعویض داشت، گفت: ما یک تعویض داشتیم چون می خواستیم حمله تقویت شود. نیاز به تعویض های دیگر نبود
منصوریان: فغانی فراتر از آسیاست/زدن 3 گل به پرسپولیس کار سختی است
بیلت خریداری نشده که ما گفتیم بخشی از آن مربوط به VIP است و حداقل در این وضعیت ظرفیت باشگاه به صورت مشترک تقسیم شده است. نمی دانیم چطور می شود این همه سکوی خالی در ورزشگاه وجود دارد. هواداران پرسپولیس به صورت فشرده کنار یکدیگر می نشینند اما قلب استقلالی ها خالی است. این اتفاق وقتی در نیم فصل اول افتاد گفتم شاید به خاطر این است که تیم منصوریان به حد و نصاب رضایتی هواداران نرسیده است و آنها به خاطر
پرسپولیسی ها بنویسید: مقصر باختِ تلخ کی بود؟
آی اسپورت - یک هفته قبل که پرسپولیس فینال لیگ را با سه گل برد، آن ها فکرش را هم نمی کردند در دربی چنین سرنوشت تلخی در انتظارشان باشد. پرسپولیس بعد از 5 سال دربی را باخت، رکورد نخوردن بیشتر از یک گل در بازی های این فصل را از دست داد، به اندازه 60 درصد همه بازی های قبلی گل خورد و اختلافش با تراکتورسازی هم دوباره به 6 امتیاز رسید. بسیاری از بازیکنان پرسپولیس، امروز نمایشی پایین تر از حد
ضعف بزرگ پرسپولیس: گل های منطقه ای
بازیکنی بنام بنگر در قلب دفاع که وسط دفاع تراکتور اتوبان باز کرده بود وحالا پرسپولیس بعد چند سال تونسته بود تراکتور رو در یک بازی ناجوانمردانه شکست بده خیلی حال میکردند که در این بازی حسابی حالشون گرفته شد،ضمنا مشخص شد که کیا جنبه باخت رو ندارن چرا هیچ کس حواسش به وقت تلف شده نیست، فغانی وقت تلف شدرو چرا اینجوری گرفت، استقلال بدون دروازبان بود ولی وقت تلف شدرو کم گرفت!!!! فقط 3 دقیقه
برانکو: برانکو: از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم برنده شویم
به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ پس از دربی 84 پایتخت گفت: بازی خیلی خوب و دربی درخشانی بود. گل های زیاد و شانس های گل فراوانی برای هر دو تیم به وجود آمد. به استقلال بابت این برد تبریک می گویم و همین طور از هواداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر خواست و انگیزه شان تشکر می کنم. با کمک هواداران به آن هدفی که می خواهیم خواهیم رسید وی همچنین خاطر نشان کرد: بازیکنان با احساسات زیاد
منصوریان: رحمتی مقصر نبود/ لابد استادیوم چاله دارد و هوادار ما در آنجا گم می شود!
استقلال ادامه داد: خوشحالم که با این برد کمی به جدول بازگشتیم. من این بازی را نقطه عطفی در لیگ می دانم چون توانستیم تیم هجومی پرسپولیس را ببریم. دلیل این پیروزی هم این بود که پرسپولیس تاکنون در ورزشگاه آزادی سه گل از حریفش نخورده بود و مدیریت کردن چنین موقعیتی سخت است. منصوریان درباره مهمانی قبل از بازی استقلالی ها و پرسپولیسی ها در آن حضورداشتند نیز گفت: بالا و پایین فوتبال ما خیلی زیاد است
برانکو:استقلال بهتر بود/نیمه دوم توپ روی هوا بود
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بابت برد به استقلال تبریک می گویم. به گزارش کاپ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دربی 84 اظهار داشت: یک بازی بسیار خوب و زیبا را دادیم. یک دربی درخشان با گل های زیاد و شانس ها گل زیاد. بابت برد به استقلال تبریک می گویم. وی در ادامه افزود: از هواداران و بازیکنان به خاطر تلاش و همتشان تشکر می کنم. هیچ ایرادی نمی توانم از بازیکنانم بگیرم. هواداران
منصوریان: دربی به جز حواشی آخرش خوب بود
تهران نیز اظهار داشت: به همه هواداران خسته نباشید می گویم به بازیکنان از صمیم قلب خسته نباشید می گویم، بازی ماراتن وار بود و حوادث عجیب و غریبی در این بازی مشاهده کردیم. این اولین دربی بود که منصور پورحیدری را روی نیمکت نداشتیم و این پیروزی را از صمیم قلب به خانواده او هدیه می کنیم. از شروع فصل مهم ترین بازی برای منصورخان همین دربی بود که خدا را صد هزار مرتبه شکر ما و جوانان مان از این بازی
استقلال بعد از 5 سال مقابل پرسپولیس طلسم شکنی کرد/ منصوریان دوباره سد راه برانکو شد
هم شرایط بازی طوری پیش برود که هواداران 90 دقیقه روی پا بند نباشند. 10:45: شب گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان وعده داده اند به هر شکلی که هست تا قبل از آغاز مسابقه 15 درصد از قرارداد شان را پرداخت می کنند تا بدون دغدغه مالی به مصاف حریف سنتی خود بروند. 10:40: تراکتورسازی با برد فوق العاده دیروز مقابل ذوب آهن فاصله خود را با پرسپولیس به عدد 6 کاهش داده است. آیان
پرسپولیس 2 - 3 استقلال / آبی ها مزد بازی جسورانه خود را گرفتند
آماده حضور در ورزشگاه خواهند کرد. اتوبوس تیم یک ساعت و ربع قبل از بازی در ورزشگاه توقف خواهد کرد تا بازیکنان آماده دربی 84 بشوند. 10:55: هوادارانی که زودتر در ورزشگاه حضور دارند، کری را آغاز کرده اند. مثل همیشه ممکن است آنها در جریان بازی از انرژی خالی باشند. شاید هم شرایط بازی طوری پیش برود که هواداران 90 دقیقه روی پا بند نباشند. 10:45: شب گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس به
زخمی شدن چند عکاس بر اثر پرتاب نارنجک/ شعار قهرمانی استقلالی ها در آزادی/ دستگیری هوادار استقلال/ حضور ...
به بازیکنان تیم خود امیدواری دادند که قهرمان می شوند. *موسی سلامت پس از شکست اشک بر چشمانش نقش بست. *به دلیل شلوغی میکسدزون به خبرنگاران اجازه ورود ندادند. *بعد از بازی بین هواداران استقلال و پرسپولیس کری خوانی ایجاد شد و تنش به وجود آمد. *تعدادی از عکاسان که قصد عکاسی از هواداران استقلال را داشتند در نهایت با واکنش ماموران مواجه شدند و هواداران نسبت به
دولت یازدهم التقاطی است/ هاشمی قهر نکرد؛ شکست را پذیرفت/ روحانی باید قاطعانه یارانه ها را حذف می کرد/ ...
ایران را هم همین طور، لذا تعصبی ندارم که حتما آقای روحانی موقعیت خوبی دارد یا نه. بالاخره هر کسی کاری کرده، باید جواب دهد و مردم در این زمینه قضاوت خواهند کرد . اشکالی که الان وجود دارد این است که در واقع در جناح رقیب روحانی که اصولگراها هستند، انسجام کافی وجود ندارد. این یک ضعف است. اصلاح طلبان علیرغم اینکه ممکن است انتقادهایی را نسبت به آقای روحانی داشته باشند، اما متحد ایشان هستند و همه
زخمی شدن چند عکاس بر اثر پرتاب نارنجک/ شعار قهرمانی استقلالی ها در آزادی/ دستگیری هوادار استقلال/ حضور ...
به بازیکنان تیم خود امیدواری دادند که قهرمان می شوند. *موسی سلامت پس از شکست اشک بر چشمانش نقش بست. *به دلیل شلوغی میکسدزون به خبرنگاران اجازه ورود ندادند. *بعد از بازی بین هواداران استقلال و پرسپولیس کری خوانی ایجاد شد و تنش به وجود آمد. *تعدادی از عکاسان که قصد عکاسی از هواداران استقلال را داشتند در نهایت با واکنش ماموران مواجه شدند و هواداران نسبت به
قلعه نویی: بروید بدوید و برنده شوید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سخن، امیرقلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی پس از پیروزی 4 بر 1 این تیم برابر ذوب آهن گفت: ابتدا باید ایام فاطمیه را تسلیت بگویم. یک تبریک هم به فوتبال ایران می گویم؛ فکر می کنم تراکتور یک پای بازی های قشنگ است به نتیجه کاری ندارم ولی امروز یکی از تاکتیکی ترین بازی های تاریخ لیگ را انجام دادیم. هفته قبل که باختیم گفتم؛ بازی سختی بود، در این شرایط هم از نظر
روایت جانبازی ابوالفضل های جوان در کربلای والفجر مقدماتی
رملی آغاز شد. با تاریکی هوا و وقت اذان یکی از نیروها در ستون اذان گفت. همه در حال حرکت و بدون توقف با در نظر گرفتن قبله نماز خواندیم. چه نمازی بود و چه حال عجیبی داشتیم. برای عده ای این نماز آخرین نماز بود. تا زانو با تمام تجهیزات و مهمات در رمل ها فرو می رفتیم و با این فکر که شاید آخرین نماز و آخرین راز و نیازهای ما با خدا باشد، نماز می خواندیم. حدود ساعت هفت و نیم شب بود که به یک تک
پرونده تروریست های دستگیر شده، در مرحله تحقیقات مقدماتی
یا خیر؟ افزود: فساد اقتصادی را همه باید باور کنیم و تنها شعار ندهیم. وی ادامه داد: شعار دادن سخت نیست و اگر واقعاً عمل می کنیم باید بدانیم فساد چقدر برای جامعه و کشور مضر است. محسنی اژه ای گفت: قوه قضائیه باور دارد این فساد مثل خوره به جان کشور می افتد و آسیب جدی به مردم و جامعه وارد می کند. وی افزود: ضمن اینکه اگر بخواهیم در برخورد تبعیض قائل شویم نسبت به آنانی