مدیریت اشتباه وزارت نیرو سبب ایجاد بحران در خوزستان شده/ دولت حداقل به فکر درآمدهای نفتی خود باشد - عصر اهواز

عصر اهواز ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۶:۱۰

مدیریت اشتباه وزارت نیرو سبب ایجاد بحران در خوزستان شده/ دولت حداقل به فکر ...

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: دولت اگر به فکر مردم خوزستان نیست حداقل به فکر درآمد نفتی اش باشد، هر روز که برق استان خوزستان قطع شود روزانه یک میلیون بشکه نفت کمتر می توان تولید کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)