توبه کرده ام/ افسوس می خورم که سال ها برای دشمن خدمت کرده ام+فیلم - شبکه اطلاع رسانی دانا

شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۶

توبه کرده ام/ افسوس می خورم که سال ها برای دشمن خدمت کرده ام+فیلم

قطعا گناه بی آبرویی دختران و پسران و نابودی خانواده ها را تنها پای استکبار جهانی نمی نویسند بلکه علاوه بر خود خانواده ها، پای تمام کسانی که کمک می کنند تا این ابزار دشمن در خانه های گرم ایرانی ها جاخوش کند گیر است! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)