درخواست ساکنان کوی بعثت اهواز، از استاندار و مسئولان محیط زیست - روزنامه نور خوزستان

روزنامه نور خوزستان ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۰۶:۳۳

درخواست ساکنان کوی بعثت اهواز، از استاندار و مسئولان محیط زیست

ساکنین منازل اطراف کارخانه بازیافت آلومینیوم واقع در کوی بعثت اهواز جنب منازل خیابان آیت 7 و 8 حدود ربع قرن است از صدای کارخانه بازیافت و دود ناشی از آن رنج برده و عرصه را بر خانواده های همجوار تنگ کرده و تا کنون دهها بار به سازمان محیط زیست شکایت کرده و هیئت هایی به محل آمده و گزارش مکتوب داده اند که این کارخانه را از منطقه مسکونی به محل مناسب منتقل کنند اما هیچگونه اقدامی صورت نگرفت و هر چه تماس تلفنی می گیریم هیچ نتیجه ای عادیمان نشده و از طرفی بچه های محله در آن محیط آلوده مشغول بازی بوده و ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)