سرپیچی نصرتی از دستور درخشان - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۹

سرپیچی نصرتی از دستور درخشان

خبرگزاری فارس: دیدار دو تیم سایپا- نفت تهران از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی برگزار شد. * در ابتدای نیمه دوم بازیکنان تیم نفت به سمت علی دایی رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند. بازیکنانی همچون محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، احمد آل نعمه بازیکنانی بودند که با علی دایی عکس یادگاری گرفتند و با وی خوش و بش کردند. * برخی هواداران کرمانشاهی با در دست گرفتن دو بنر از علی دایی و جواد خیابانی بابت کمک به زلزله زدگان قدردانی و تشکر کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)