فاطمی نیا: عبد الباسط محب اهل بیت(ع) بود - مشرق نیوز

مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۸

فاطمی نیا: عبد الباسط محب اهل بیت(ع) بود

حجت الاسلام فاطمی نیا عبد الباسط را هم محب اهل بیت(ع) دانست و گفت: من دوستی در نجف دارم که هنوز هم زنده است. وی می گفت: هنگامی که عبدالباسط تلاوت معروف حشر و تکویر را در عراق خواند من حضور داشتم. وی قبل از تلاوت به من گفت: برای این تلاوت متوسل به موسی بن جعفر(ع) شدم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)