صادقی: ممنون دار همه هستم + عکس - نود

نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۱

صادقی: ممنون دار همه هستم + عکس

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع میانی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که تلاش می کند به روزهای خوبش برگردد. به گزارش وب سایت نود، امیرحسین صادقی در این فصل از روزهای اوج فاصله گرفت و همین موضوع باعث شد حتی از سوی امیر قلعه نویی مورد انتقاد واقع شده و در لیست مازاد قرار بگیرد و حتی جایگاه ثابتش را در تیم ملی از دست بدهد. او در نهایت از فهرست مازاد خارج شد و در استقلال ماند و روز گذشته برابر سپاهان به میدان رفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)