ّپس از رحیم استرلینگ؛ منچستر سیتی یک ستاره دیگر هم جذب کرد - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۲

ّپس از رحیم استرلینگ؛ منچستر سیتی یک ستاره دیگر هم جذب کرد

خبرآنلاین نوشت:" سیتیزن ها بعد از رحیم استرلینگ خرید بزرگ بعدی خود را هم انجام دادند. اکانت توییتر منچستر سیتی لحظاتی پیش بالاخره انتقال اوتامندی را رسمی کرد. قرارداد اوتامندی با منچستر 5 ساله است و این مدافع آرژانتینی 45 میلیون یورو برای مالک ثروتمند سیتی آب خورده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)