قطبی: من مربی بسیار تاکتیکی هستم - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۴

قطبی: من مربی بسیار تاکتیکی هستم

ورزش 11 - افشین قطبی در نشست خبری پس از دیدار برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم، همانطور که پیش بینی می کردیم. یکی از علت های آن این است که وقتی لیگ برتر در مدتی تعطیل است، بازگشت بازیکنان به فرم بازی سخت است. آمدن از اهواز به این منطقه سخت است، اما به اینجا رسیدیم. این زمین کیفیت لیگ برتر ایران را ندارد. چون توپ به سرعت نمی چرخد و دو تیم در ارائه بازی زیبا که توانایی آن را داشتند، بازماندند. از تلاش بازیکنان راضی هستم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)