غیاثی: فغانی پنالتی سایپا را ندید - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۵

غیاثی: فغانی پنالتی سایپا را ندید

سرویس ورزشی بی باک ؛ مهمترین عناوین ورزشی: سیدرضا غیاثی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد قضاوت علیرضا فغانی در بازی سایپا و استقلال گفت: فغانی تا دقیقه 70 کاملاً بر بازی مسلط بود اما از آن دقیقه به بعد شرایط بازی به گونه دیگری شد، اخراجی که در دقیقه 84 انجام داد کاملاً درست بود، جاسم کرار کارت زرد گرفت و به داور اعتراض کرد و فغانی هم به درستی کارت زرد دوم را به او نشان داد و از زمین اخراجش کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)