آب شرب تهران مشکلی ندارد - دکتر من

دکتر من ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۰۷:۴۰

آب شرب تهران مشکلی ندارد

فرماندار تهران با تاکید بر سلامت آب شرب شهر تهران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در آب شرب شهر تهران نداریم و در بحث سلامت سبزی و موادغذایی هم مشکلی در شهر تهران وجود ندارد.عیسی فرهادی گفت: مشکلاتی که در بحث آب شرب تهران و برداشت از آب های زیرزمینی وجود داشت، خوشبختانه حل شده و مشکلی در این بخش نداریم البته این به معنای بی تفاوتی نسبت به مساله سلامت آب نیست و سلامت آب شرب شهر تهران، به صورت مداوم توسط فرمانداری پیگیری می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)