تادو: موقعیت های زیادی مقابل ملوان داشتیم - نود

نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۶

تادو: موقعیت های زیادی مقابل ملوان داشتیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما موقعیت های زیادی مقابل ملوان داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به گزارش وبسایت نود ، ژوزه تادو پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فکر می کنم موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)