ننزیچ: بازیکن استقلال مثل بازیگران هالیوودی فیلم بازی کرد - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۲

ننزیچ: بازیکن استقلال مثل بازیگران هالیوودی فیلم بازی کرد

به گزارش ورزش 11، ایگور ننزیچ پس از پایان دیدار فوتبال استقلال و راه آهن در جمع خبرنگاران گفت: پنالتی اول استقلال صددرصد پنالتی نبود. در مورد پنالتی دوم هم باید بگویم اینجا هالیوود نیست اما بازیکن استقلال خودش را انداخت. او نقش بازی می کرد. وی اضافه کرد: من اصلا صورت او را نزدم که او صورتش را گرفت بلکه دستم به شکمش خورد ضمن اینکه بازیکنان از پشت مرا گرفته بودند. برخوردی با بازیکن استقلال نداشتم که داور پنالتی دوم را اعلام کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)