برگزاری مسابقات شمشیر بازی جام نشاط شهروندی دریزد - تماشاگر

تماشاگر ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۵

برگزاری مسابقات شمشیر بازی جام نشاط شهروندی دریزد

یزد/خبرگزاری صدا وسیما /ورزشی مسابقات شمشیر بازی جام نشاط شهروندی دریزدبرگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما , این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش عصر امروزدر یزد برگزار شد سابریستهای بانوان در دو گروه به مصاف هم رفتند که در پایان آیدا حاجی باقی آبادی به مقام قهرمانی رسید و آیسا صدیقی دوم و در دیدار رده بندی نیز شیدا عالمی توانست سارا شیری را شکست دهد و به مقام سوم دست یابد. 0002 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)