شوری آب در دشت های کشور - دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۰۰:۲۰

شوری آب در دشت های کشور

خبرگزاری مهر: وزیر نیرو با اعلام برداشت 110 میلیارد مترمکعب از ذخایر استراتژیک آب زیرزمینی کشور، گفت: این مساله باعث شده تا بسیاری از دشت ها با شوری آب یا کم آبی شدید مواجه شوند. حمید چیت چیان با تاکید بر اینکه باید نگاهی به پشت سر بیندازیم که چگونه از منابع آب استفاده کرده ایم و چه راه و شرایطی در آینده پیش رو داریم، افزود: هم اکنون میزان بارش در کشور ما یک سوم متوسط جهانی است. وزیر نیرو اظهار کرد: در چند سال اخیر میزان بارش از 250 میلیمتر به 240 میلیمتر کاهش یافته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)