پیوس: نمایش پرسپولیس برابر صبا تحت تاثیر نوروزی بود - تماشاگر

تماشاگر ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۳:۲۹

پیوس: نمایش پرسپولیس برابر صبا تحت تاثیر نوروزی بود

پیشکسوت پرسپولیس می گوید نمایش این تیم برابر صبا تحت تاثیر درگذشت مرحوم نوروزی بوده است. به گزارش ایسنا، فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس که تساوی این تیم برابر صبا را از نزدیک تماشا کرد، درباره این دیدار گفت: بازیکنان همگی با جان و دل در این دیدار به میدان رفتند ولی نمایش شان تحت تاثیر درگذشت نوروزی بود و تیم آن روح همیشگی را نداشت. به نظرم تیم در مجموع خوب بود و همه بازیکنان با جان و دل در این میدان گام گذاشتند ولی صبایی ها هم عالی بودند و خیلی خوب بازی کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)