تهرانی ها و اصفهانی ها بیشترین زائران مشهد را تشکیل می دهند - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۳

تهرانی ها و اصفهانی ها بیشترین زائران مشهد را تشکیل می دهند

مدیر امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: یک نظرسنجی در مشهد نشان داد که تهرانی ها و اصفهانی ها بیشترین زائران مشهد را تشکیل می دهند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، محمود رسولی نژاد در نشست خبری معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: بودجه زیارت برای سه استان خراسان رضوی، قم و فارس در قالب ماده 12 قانون تصویب شد، اما اکنون بیشتر استان ها از آن بهره مند می شوند و عددی که امسال به استان ما اختصاص پیدا کرده است 200 میلیارد ریال بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)