تلاش می کنیم قبل از دربی پاداش برد سپاهان و بخشی از قرارداد بازیکنان را بدهیم - استقلالی

استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۵

تلاش می کنیم قبل از دربی پاداش برد سپاهان و بخشی از قرارداد بازیکنان را ...

معاون ورزشی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که به کمک مدیریت باشگاه پاداش برد مقابل سپاهان و بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را قبل از دربی پرداخت کنند. علی نظری جویباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بچه ها عالی بازی کردند و بیش از آنچه انتظار داشتیم نمایش خوبی ارائه کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)