مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر: ما قطعا در لیگ می مانیم - پارس فوتبال

پارس فوتبال ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۵

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر: ما قطعا در لیگ می مانیم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اگر قرار باشد لیگ ادامه پیدا کند و سلامتی بازیکنان به خطر بیفتد فکر می کنم بهتر است این کار انجام نشود اما اگر شرایط به گونه ای شد که سلامتی بازیکنان به خطر نمی افتد، مشکلی برای ادامه برگزاری مسابقات لیگ نداریم و اگر لیگ ادامه پیدا کند، ما قطعا در لیگ می مانیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)