مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر: ما قطعا در لیگ می مانیم
سایر منابع:
سایر خبرها
مسیگر: فقط سه باشگاه خواهان ادامه لیگ هستند
/> مدیرعامل شاهین بوشهر در رابطه با سوالی که از او در مورد تعیین تکلیف لیگ پرسیدیم، عنوان کرد: از 16 تیم لیگ برتر هر چند موثق نیست ولی با نامه نگاری هایی که انجام شده، 13 تیم خواهان تعطیلی مسابقات هستند. فولاد خوزستان، صنعت نفت و پرسپولیس تنها تیم هایی هستند که موافق برگزاری لیگ هستند. او در مورد دیدگاه شاهین در رابطه با عدم ادامه مسابقات بیان کرد: دیدگاه ما که می گوییم لیگ برگزار نشود
درخشان: با تعطیلی لیگ برتر فوتبال، نتیجه آن باید معلوم و پذیرفته شود
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید درخشان اظهار داشت: در ارتباط با تصمیم گیری برای سرنوشت لیگ برتر فوتبال ، اولویت اول به مسایل بهداشتی و سلامت همه عوامل و دست اندرکاران به ویژه تماشاگران مربوط می شود. با هیچ توجیهی به خطر افتادن این موارد قابل بحث نیست. نایب رئیس دوم کانون مربیان فوتبال ایران ، در ادامه در خصوص اینکه کانون مربیان در
سرنوشت شاهین بوشهر چه می شود؟
مسابقات پایان اعتبار مجوز هم عقب افتاد، اما د رهر صورت شهرداری برای فصل بعد امکان تیمداری نخواهد داشت. رئیس شورای شهر بوشهر در گفت وگویی در این خصوص گفته است: برای فصل آینده به دنبال راهکار هایی برای حفظ نام بزرگ شاهین هستیم. هواداران شاهین اطمینان داشته باشند، نسبت به سرنوشت این تیم پرهوادار، مثل آن ها حساس هستیم. ابوذر دهدار افزود: به طور قطع برای فصل آینده لیگ برتر به دنبال
هواداران همچنان نگران تیمی که روزی طارمی در آن بازی می کرد
، مسئولان باشگاه اطمینان می دهند که تیم در بوشهر می ماند. نسبت به سرنوشت شاهین حساس هستیم رئیس شورای شهر بوشهر در مورد سرنوشت فصل آینده تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به قانون از ابتدای فصل شهرداری اجازه تیم داری نداشت اما با پیگیری های متعدد و مستمری که در ابتدای فصل با همراهی مسئولان استان انجام دادیم، موفق شدیم مجوزی یک ساله برای تیم داری بگیریم و هم اکنون برای فصل
لیگ باید ادامه پیدا کند در غیر این صورت باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند
نیست و پرسپولیس سال های زیادی است که درگیر این گونه مشکلات است. اگر بخواهیم در مورد این مسئله صحبت کنیم هیئت مدیره برای تأمین منابع مالی و پرداخت بدهی یک سری برنامه هایی دارد که اگر همه برنامه ها به خوبی پیش برود می توان امیدوار بود ظرف یک تا دو هفته آینده این مشکلات حل شود." وی در خصوص موضع باشگاه پرسپولیس در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: "اگر به گذشته هم نگاه کنید متوجه
نکته بازی
بالاخره با لیگ برتر چه باید کرد، جالب ترین اظهارنظر را مدیرعامل شاهین بوشهر انجام داده. سعید مسیگر گفته 13تیم خواهان لغو و نیمه تمام ماندن مسابقات امسال هستند و فقط 3تیم پرسپولیس، فولاد و نفت آبادان رأی به برگزاری ادامه مسابقات داده اند. مدیرعامل شاهین سپس به طور مفصل در مورد اهمیت سلامتی جامعه صحبت کرده و گفته فوتبال هیچ ارزشی ندارد، اگر قرار باشد حتی جان یک نفر به خطر بیفتد. درست در میانه های همین
برگزاری لیگ برتر در تابستان به ضرر تیم ها و بازیکن هاست
رسیدن به آمادگی 75 درصد نیازمند یک تا دو ماه است. بازیکنان هر چقدر هم در خانه تمرین کنند نمی توانند آمادگی خودشان را حفظ کنند. باید با علم و دانش تصمیم گیری کنند. در این شرایط بازیکنان فقط یک ماه نیازمند تمرینات روحی و روانی هستند تا مهیای برگزاری مسابقات شوند. مربی بدنساز تیم فوتبال شهرخودرو یادآور شد: در صورت برگزاری لیگ برتر سلامت بازیکان به خطر می افتد. جدای از بحث کرونا، هر وقت که
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی: تیمداری در لیگ برتر امسال دشوار است
خصوص این موضوع که نماینده خراسان رضوی امسال هم قصد تیمداری در لیگ برتر را دارد تصریح کرد: بعید است که امسال بتوانیم این کار را انجام دهیم. با وضعیتی که کرونا ایجاد کرد، اسپانسرها جلو نمی آیند. اکثر مشاغل آسیب دیده اند و قطعا سال سختی خواهیم داشت. همین که بتوانیم اعزام های مان را انجام دهیم، کار بزرگی است. ریاضی در مورد میزبانی این استان از مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان که به دلیل کرونا در
آذری: سپاهان را دوست دارم اما تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته ام
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به عنوان یک اصفهانی سپاهان را دوست دارم، اما در حال حاضر تمام انرژی خود را روی فولاد گذاشته ام و به چیز دیگری هم فکر نمی کنم. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سعید آذری در گفت وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا برای شروع تمرینات و بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه فولاد خوزستان چیزی اعلام شده یا خیر، اظهار داشت: هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است و
مرغ سرخپوشان همچنان یک پا دارد
روزنامه گل - مساله ای که این دو تیم با موجی از طلبکاران داخلی و خارجی مواجه هستند که با جیب خالی گویا توان تقابل با این مشکلات را مدیران جدید این دو تیم ندارند. این معضل برای پرسپولیس گویا به مراتب بدتر است و اگر پولی به باشگاه تزریق نشود، خطر محرومیت و تعلیق این تیم از چند پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا محتمل است. در این شرایط به جز این مشکلات، این دو تیم و بازهم به خصوص پرسپولیس
مخالفت باشگاه ماشین سازی با ادامه لیگ نوزدهم
/> سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی در پایان اظهاراتش تاکید کرد: از سرگیری مسابقات لیگ برتر در شرایطی که هنوز از شیوع کرونا جلوگیری نشده، حتی بدون تماشاگر هم به هیچ عنوان قابل درک نیست و صرفا جنبه پر کردن تقویم را دارد و فاقد کیفیت و ارزش رقابتی خواهد بود، امیدوارم متولیان امر با در نظر داشتن تمام جوانب تصمیم مناسب را اتخاذ کنند. انتهای پیام منبع خبر : ایسنا
10 امتیاز اختلاف گواه قدرت و صلابت پرسپولیس است
به گزارش افق انلاین ، با شیوع ویروس کرونا در کشورمان مسابقات لیگ برتر فوتبال همچون دیگر رویدادهای ورزشی کشورمان تا اطلاع بعدی تعطیل شد و حالا لغو یا از سر گیری این مسابقات و همچنین معرفی قهرمان این مسابقات یا نیمه کار ماندن آن نیز بحث داغ اهالی فوتبال و سوژه رسانه ها شده است. محمد حسین کنعانی مدافع ملی پوش باشگاه پرسپولیس در این خصوص در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: ما
یوسف نژاد: برای ادامه مسابقات فوتبال باید به خردجمعی احترام گذاشت
فدراسیون جودو بلکه ورزش ایران را تعلیق کنند. نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: این روزها برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران سوژه بسیار مهمی است و درباره آن اظهار نظرهای مختلفی بیان شده است. در این باره چند گزینه پیش روی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار دارد که باید بهترین تصمیم گرفته شود. یوسف
بدون حامی مالی، قطعا قید لیگ را می زنیم
مژده رنگیان / شهرآرانیوز _ سپیده پرور، سرمربی و مدیر تیم مشکی پوشان سابق بوده که تیمش این دوره برخلاف دوره گذشته که قهرمان شد، در رده پنجم جدول قرار گرفت. او وضعیت حمایت مالی از تیم های بانوان را سخت خواند و اعلام کرد با این شرایط فصل آینده تیمش در مسابقات حضور ندارد. پرور تصریح کرد: امسال تصمیم گرفتم با بازیکنان باشگاه خودم در رقابت ها شرکت کنم. تمام بازیکنان رده نوجوانان و جوانان
به تیم های پایین جدول رحم کنید
بسیار خوبی گرفت و این شانس را دارد که در لیگ باقی بماند. قطعا درصورت حکم فدراسیون به پایان لیگ، با وضعیت فعلی جدول و سقوط این تیم، شاهین بوشهر بسیار متضرر خواهد شد و شاید باز هم سال ها طول بکشد که بوشهری ها به لیگ برتر بازگردند. همشهری ورزشی هنوز معلوم نیست که 9 هفته پایانی رقابتهای لیگ برگزار خواهد شد یا نه. اگر چه امروز خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد بازیهای لیگ برتر از 15 خرداد پیگیری خواهد شد و این موضوع به اطلاع باشگاه ها هم رسیده منتهی تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا تصمیم نهایی در این زمینه را اتخاذ نکند، نمی توان با قطعیت درباره زمان شروع لیگ صحبت کرد. ...
سراج: من بدشانس ترین مربی لیگ برتر هستم؛ در ادامه مسابقات توانایی هایم را نشان می دهم
زمانی از پرداخت ها عقب بودیم، ولی در حال حاضر وضعیت بهتر است و بازیکنان آرام تر شدند. وی در مورد تجربه اولین سرمربیگریش در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: من بدشانس لیگ هستم. دوست داشتم در مسابقات باشم. اصلا به دنبال تعطیلی لیگ نیستم دوست دارم کار را ادامه و توانایی خود را نشان دهم. قطعا اگر توانایی نداشته باشم و نتوانم تیمم را اداره کنم فرقی با این تعطیلی ندارد. من مربی دست و پا بسته ای نیستم و
ایرانپوریان: ادامه لیگ برتر کار خطرناکی است
فوتبالیست های لیگ برتری را مبتلا کند و این برای سلامتی جامعه فوتبال ضرر دارد. من امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که به صلاح سلامتی مردم باشد. به هر حال فوتبالیست ها نیز خانواده دارند و هیچ کس دوست ندارد دیگران را در معرض خطر قرار بدهد. انشاالله که تصمیمی گرفته می شود که به سود فوتبال و بازیکنان و مربیان و سایر کادرهای تیم های لیگ برتری باشد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا نظرش روی تعطیلی مسابقات است، گفت: من نمی توانم نظری در این باره بدهم و بهتر است مسئولان تصمیم بگیرند اما واقعا ادامه دادن فوتبال در شرایطی که هنوز کرونا در کشور ما ریشه کن نشده، کار خطرناکی است. ...
منفعت طلبی با اسم رمز سلامتی مردم/ لیگ برتر را تعطیل کنید!
تیم سقوط کننده معماهای حل نشده ای هستند که قرار است تکلیفشان در این 9 هفته مشخص شود و اگر لیگ ادامه پیدا نکند مشخص نیست چه تصمیمی باید در این خصوص گرفته شود و دغدغه جدی مسئولان فدراسیون هم در حال حاضر همین موضوع است. با این وجود در خبرها آمده که 13 باشگاه خواهان لغو ادامه رقابت ها هستند و تنها 3 باشگاه چنین نظری ندارند که پرسپولیس، صنعت نفت و فولاد هستند. موضع مخالفان ادامه لیگ، بحث خطراتی است که
کدام تیم ها در منظقه سقوط قرار دارند؟
لیگ پایین تر خواهند بود. با این حال این جدول به هیچ وجه نمی تواند تعیین کننده باشد به این علت که اولا تیم هایی نظیر شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان با تغییر سرمربی خود در نیم فصل دوم و جذب بازیکنانی جدید،روند نتیجه گیری مثبتی را آغاز کرده اند و اگر بتوانند با از سر گیری مسابقات به نتایج نسبتا خوب خود ادامه دهند،این شانس را دارند تا با کسب امتیازات لازم از 9 بازی باقی مانده حکم بقای خود در
دروازه بان شاهین بوشهر: در لیگ برتر فوتبال می مانیم
/> وی در خصوص اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر در موقعیت خطر و سقوط از لیگ قرار دارد، گفت: مطمئن باشید اگر لیگ ادامه یابد، نمی گذاریم این تیم متضرر شود و سقوط کند. بازیکنان خوبی داریم و هواداران از ما حمایت می کنند که اهمیت زیادی دارد و به ما انگیزه می دهد. با حمایت آنها به طور حتم سقوط نمی کنیم و ابتدا باید ببینیم که لیگ چه زمانی شروع می شود. کویلیتایا ادامه داد: اینکه نمی دانیم چه
فوتبال بدون تماشاگر قابل تصور نیست/فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید بهترین تصمیم را در این مورد بگیرند. به گزارش وانانیوز، برخی گمانه زنی ها از شروع احتمالی مسابقات لیگ برتر از تاریخ ششم خرداد خبر می دهد و گفته می شود ممکن است این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون تماشاگر برگزار شود. ایوب اصغرخانی در این خصوص اظهار داشت: نباید دنبال برگزاری
زرخانلی: 16 تیمی شدن لیگ فوتسال مشکلات خاص خودش را دارد/ باشگاه ها سردرگم هستند
رضا زرخانلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بحث 16 تیمی شدن لیگ برتر فوتسال اظهار داشت : طی روزهای گذشته برخی از افراد به سازمان لیگ این پیشنهاد را دادند. از دیدگاه باشگاه فودکا قطعاً این اتفاق برای ما خوشایند است چون به راحتی لیگ برتری می شویم، اما بالا رفتن تعداد تیم های لیگ برتری مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. وی افزود : سازمان لیگ با حذف پلی آف به دنبال کم کردن
انتقاد تند گری نویل از دولت و مسئولان فوتبال انگلیس
کنند و ریسک آن را بررسی می کنند. چند نفر باید بابت برگزاری مسابقات لیگ برتر جان خود را از دست بدهند که چنین تصمیمی گرفته نشود و تصویری ناخوشایند و نفرت انگیز از فوتبال ارائه نگردد؟ یکی؟ یک بازیکن؟ یکی از اعضای تیم به کما برود؟ این چه ریسکی است که ما باید قبول کنیم و به آن تن بدهیم؟ الان فقط به بخش اقتصادی قضیه توجه شده و سلامت بازیکنان به هیچ عنوان در نظر گرفته نشده است. پذیرش ریسک
یک پرسپولیسی زمان آغاز لیگ برتر را لو داد
با نزدیک شدن به زمان احتمالی آغاز مجدد لیگ برتر برخی از باشگاه ها که امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارند و یا شانس کسب سهمیه و همین طور باشگاههایی که در خطر سقوط هستند خواستار لغو لیگ هستند صراط: محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس امروز میهمان برنامه فوتبال برتر بود.بنگر که در این فصل به عنوان کمک مربی در پارس جنوبی حضور دارد در خصوص تاریخ آغاز لیگ برتر گفت: به ما اعلام کرده
جبیره: لیگ برتر فوتبال نباید ادامه پیدا کند
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با روندی که اکنون وجود دارد و با توجه به از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه لیگ هستم. به گزارش وانانیوز، رضا جبیره در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شرایط برای همه تیم ها یکسان است. ما هم چاره ای نداریم و با توجه به برنامه تمرینی که کادرفنی در اختیار مان گذاشته به صورت اختصاصی و در خانه تمرین و تا حدودی آمادگی بدن
طباطبایی: کرونا تمامی برنامه های تیم ملی بسکتبال را بهم زد/ قطعا برای مسابقات باشگاه های غرب آسیا ...
طباطبایی: کرونا تمامی برنامه های تیم ملی بسکتبال را بهم زد/ قطعا برای مسابقات باشگاه های غرب آسیا نماینده انتخاب می کنیم رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای تیم ملی برنامه های خوبی را در نظر گرفته بودیم که ویروس کرونا مانع تمامی آن ها شد. به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفت وگو با یکی از برنامه های تلویزیونی درباره
مخالفت رسمی یک باشگاه با برگزاری لیگ
، اضافه کرد: برگزاری مسابقات باعث وارد آمدن فشار به بازیکنان و زمینه سازی برای مصدومیت آنان می شود و علاوه بر این درصورت از سرگیری مسابقات در شرایط فعلی قطعا شاهد افت فنی تیم ها و کاهش کیفیت مسابقات خواهیم بود. وی در ادامه افزود: واقعا جای تعجب دارد که عده ای بدون ارزیابی شرایط موجود و در نظر گرفتن تبعات غیر قابل جبران، خواستار برگزاری مسابقات هستند. سرپرست مدیرعاملی باشگاه
مطالبه مس کرمان از مسئولان فوتبال؛ راه حل دوم چیست؟
روز از اعلام قهرمانی پاریس سنت ژرمن در فرانسه نگذشته که باشگاه لیون برای احقاق حقوق از دست رفته خود به فیفا شکایت کرده است و در هلند هم مسابقات با یک تصمیم آنی به صورت نیمه کاره رها شده است. در میان اخبار ضد و نقیضی که در رابطه با شروع یا خاتمه لیگ مطرح می شود و البته اصراری که مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران بر ادامه مسابقات دارند، باشگاه مس کرمان مطالبه قابل توجهی را مطرح کرده و از