دو ورزشکار آبادانی مدال طلای رقابت های جهانی پرورش اندام را کسب کردند - روزنامه نور خوزستان

روزنامه نور خوزستان ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۶

دو ورزشکار آبادانی مدال طلای رقابت های جهانی پرورش اندام را کسب کردند

آبادان-ایرنا-حر باقرزاده و کیوان باژن دو ورزشکار پرورش اندام آبادانی در رقابت های جهانی هندوستان به مدال طلا دست یافتند. پیمان ادیبی رییس اداره ورزش و جوانان آبادان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های جهانی بادی بالستیک پرورش اندام جهان بامداد امروز در کشور هندوستان به پایان رسید و در این مسابقه ها دو شرکت کننده آبادانی صاحب مقام قهرمانی شدند. وی اظهار داشت:باقرزاده در وزن 85 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و مدال با ارزش طلای این رقابت ها را کسب کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)