بنگستون: از این گل مهم در دربی خیلی خوشحالم - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۴

بنگستون: از این گل مهم در دربی خیلی خوشحالم

مهاجم خارجی نجات دهنده پرسپولیس در دقیقه 96 گفت: از گلزنی در دربی خوشحالم. به گزارش تابناک ورزشی، جری بنگستون در پایان دیداراستقلال و پرسپولیس که با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد، در میکسدزون ورزشگاه آزادی به خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستم در این بازی حساس برای تیمم گلزنی کنم. وی ادامه داد: بازی مهمی بود و جلوی چشمان تماشاگران پرشورانجام شد. خیلی خوشحالم که توانستم با گلزنی ام هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)