نامه اعتراضی استقلال به سازمان لیگ - ورزش 3
نامه اعتراضی استقلال به سازمان لیگ
سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش مسوول کمیته لیگ برتر به کناره گیری استقلال
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، اتفاقات روز گذشته در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال با اعتراض باشگاه استقلال همراه شده و آنها تصمیمات داوری را در شکست خود سهیم می دانند. موضوعی که باعث شده تا این باشگاه در بیانیه ای ضمن گلایه و اعتراض نسبت به این موضوع، تهدید کند در صورت تکرار آن از مسابقات کناره گیری خواهد کرد! سهیل مهدی، مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در واکنش به بیانیه
باشگاه استقلال تهدید به انصراف از لیگ کرد!/ سهیل مهدی: نامه ای دریافت نکردیم
ادامه رقابت های لیگ برتر انصراف خواهد داد. واکنش مسوول کمیته لیگ برتر به کناره گیری استقلال سهیل مهدی، مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در واکنش به بیانیه استقلال گفته: اخبار رسانه ای گمانه زنی است و هنوز چنین به دست ما نرسیده است. خودم صبح از اهواز آمدم و تا ظهر که در دفتر حضور داشتم هیچ نامه ای دریافت نداشته ام. مهدی درباره اینکه این نامه در سایت رسمی باشگاه
تهدید باشگاه استقلال به کناره گیری از لیگ برتر!
...، اخراج سخت گیرانه کریمی را به دنبال داشت. این اتفاقات درحالی رخ داده که مشابه صحنه های رخ داده برای دو بازیکن و سرمربی استقلال برای سایر تیم ها هیچگاه با چنین جریمه هایی همراه نبوده و ظاهرا استانداردهای دوگانه ای برای استقلال وجود دارد.اشتباهات داوری در این فصل بارها و بارها به استقلال لطمات جبران ناپذیری زده است. باشگاه استقلال روز شنبه طی نامه ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض جدی خود را بابت وضعیت داوری ها اعلام می کند و در صورت تداوم این اشتباهات و برخوردهای دوگانه نسبت به استقلال، از ادامه رقابت های لیگ برتر انصراف خواهد داد. ...
پشت پرده عصبانیت سرمربی آبی ها/ مخالفت وزارت ورزش با بازگشت دوست "فرهاد"
گروه ورزش/شهرآرانیوز ، سرمربی 44 ساله آبی ها درصفحه مجازی خودش فیلمی از لحظه پرواز تهران به اهواز داخل هواپیما استوری گذاشت که نشان می داد خیلی تمایلی به این سفرنداشته است. اما چرا؟ شاید ندانید اما فرهاد مجیدی مدتی می شود درتلاش است " محمد نوری فر" مدیررسانه ای مورد اعتماد خودش را به باشگاه استقلال برگرداند. " نوری فر" که درگذشته هم سابقه فعالیت به عنوان مدیرروابط عمومی و
پرواز پر استرس
از ظرفیت پرواز بلیت فروخته بودند. این اصلا حرکت خوبی نبوده و البته ما به این موضوع اعتراض کردیم و من پیگیر این ماجرا خواهم بود. گفتنی است که مدیرعامل باشگاه استقلال برای پیگیری موضوع، نامه ای اعتراضی به سازمان لیگ فوتبال نوشته و از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی گلایه کرده است. استقلالی ها از سازمان لیگ خواستند تا مسئله را با شرکت های هواپیمایی بررسی کنند و به نتیجه برسانند. توضیحات
پاسخ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به صحبت های مدیرعامل استقلال
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، شرکت هواپیمایی ایران ایر تور در پاسخ به اظهارات احمد سعادتمند، مدیرعامل محترم باشگاه استقلال در سفر اعضای این تیم به اهواز اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: 1- پرواز 988 ایران ایر تور مورخ سوم تیرماه 99 در مسیر تهران - اهواز به اقتضای عملیاتی از ساعت 16 به 17:45 تغییر ساعت داشته که این تغییر برنامه روز قبل از پرواز توسط پیامک و تماس تلفنی به اطلاع نماینده
پاسخ ایران ایرتور به ادعای استقلال: صندلی اضافی در کار نبود
به گزارش ایران خبر ، روز گذشته پرواز تهران – اهواز ساعت 18 از فرودگاه مهرآباد انجام شد که اعضای باشگاه استقلال نیز در این پرواز حضور داشتند. احمد سعادتمند - مدیرعامل باشگاه استقلال- صبح امروز در گفت وگویی رادیویی درباره شرایط آبی پوشان در آستانه دیدار با فولاد و مشکلات پروازی برای سفر به اهواز اینگونه توضیح داد: بازیکنان در این مدت که ستاد مقابله با کرونا اجازه شروع تمرینات را داده، با انگیزه تمرین کردند ولی متاسفانه علی رغم این که بیش از 15 بلیت
سعادتمند : برای بازیکنان استقلال بلیت اضافه خریدیم اما هواپیما پر بود
بازیکنان تیم ما حتی یک صندلی هم با هم فاصله نداشتند. ما دو به یک بلیط گرفته بودیم ولی به نظرم حتی بیش از ظرفیت پرواز بلیط فروخته بودند. این اصلا حرکت خوبی نبوده و البته ما به این موضوع اعتراض کردیم و من پیگیر این موضوع خواهم بود. او افزود : مشکل بویان را از طریق مطالبات فیفا و همچنین مقداری از طریق حساب خودمان در حال حل کردن هستیم. در مورد شفر فیفا فعلا فرصتی به باشگاه ها بابت کرونا داده اند که ما هم نامه نگاری کرده و منتظر پاسخ فیفا هستیم. انتهای پیام/ بیشتر بخوانید: رمضانی : نمی توان در سفر های استقلال فاصله اجتماعی را رعایت کرد ...
دلهره در آسمان!
باشگاه استقلال احتمالا به دلیل کمبود منابع مالی توان اجاره یک پرواز چارتر و اختصاصی را برای بازیکنان خود نداشته اما برای ایجاد فاصله های اجتماعی اقدام به خرید چندین بلیت اضافه کرده بود تا بازیکنان فضای بیشتری داشته باشند. آنها با ورود به هواپیما می بینند که خبری از صندلی های اضافه ای که خریده بودند نیست. همین موضوع باعث شد فرهاد مجیدی سرمربی این تیم عکسی از تکمیل ظرفیت صندلی ها توسط دیگرمسافران
ایران ایرتور ادعای مدیرعامل استقلال را تکذیب کرد؛ بلیت اضافه فروخته نشده است
استقلال دیروز در شرایطی با پرواز ایران ایرتور راهی اهواز شد که تصویر منتشر شده در اینستاگرام دکتر کاوه ستوده پزشک باشگاه استقلال نشان می دهد پرواز مربوطه چیزی نبوده که آنها انتظارش را می کشیدند. کار به جایی رسید که مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه رادیویی امروزش از ایران ایرتور به خاطر پرواز دیروز گلایه کرد و گفت: علیرغم اینکه بیش از 15 بلیت اضافه تهیه کرده بودیم نمی دانم
سرپرست تیم فوتبال استقلال: مسئولان برگزاری لیگ ما را سیاه نکنند/ در هواپیما شرایط سختی داشتیم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما واقعا شوکه شدیم، در یک ماه گذشته این همه برای رعایت شیوه نامه بهداشتی تلاش کردیم و متاسفانه در پرواز همه این ها بیهوده بود. اصلا تیم ما به کنار، مردم ما با این شرایط دارند زندگی می کنند، ما بلیت اضافه گرفتیم، ولی وقتی داخل پرواز رفتیم همان آش و همان کاسه بود و بلیت های ما را هم فروخته
سعادتمند: 15بلیت اضافه خریدیم ولی هواپیما را پر کردند/ برای پرونده شفر زمان داریم
. ما شدیدا به این موضوع اعتراض کردیم و پیگیر آن هستیم. او افزود: دو نفر زودتر به اهواز رفتند و تمام مباحث بهداشتی را بررسی کردند. امیدوارم در شروع لیگ بازی زیبایی را شاهد باشیم که با پیروزی ما به پایان برسد و دوباره در جدول و کورس قهرمانی قرار بگیریم. مدیرعامل استقلال درباره دو مصدومیت شدید بازیکنان استقلال و اختلاف کادر پزشکی و کادر فنی تیم اظهار کرد: وقتی دو ماه، دو ماه و
سعادتمند : 15 بلیت اضافه برای تیم خریدیم ولی هواپیما پٌر بود
حتی بیش از ظرفیت پرواز بلیط فروخته بودند.این اصلا حرکت خوبی نبوده و البته ما به این موضوع اعتراض کردیم و من پیگیر این موضوع خواهم بود. مشکل بویان را از طریق مطالبات فیفا و همچنین مقداری از طریق حساب خودمان در حال حل کردن هستیم. در مورد شفر فیفا فعلا فرصتی به باشگاه ها بابت کرونا داده اند که ما هم نامه نگاری کرده و منتظر پاسخ فیفا هستیم. بیشتر بخوانید : سعادتمند : همیشه گفته ام به من نگویند دکتر!
زحمات یک ماه اخیر استقلال در یک پرواز از بین رفت!
/> سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود: ما در یک ماه اخیر هزینه های بسیار زیادی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی متحمل شده ایم و مدیریت باشگاه برای آنکه بازیکنان و کادر فنی در سفر دچار مشکل نشوند تمامی امکانات را در اختیارمان گذاشت و حتی برای پرواز امروز بلیت اضافه خریدیم که بازیکنان فضایی را در اختیار داشته باشند که جدا از سایر مسافرین بنشینند ولی متأسفانه وقتی به داخل پرواز رفتیم متوجه شدیم که همه آن بلیت
رمضانی: فاصله اجتماعی موضوع بیخودی است/ بگویید منافع ما در برگزاری مسابقات است
بانک ورزش - سرپرست تیم استقلال نسبت به رعایت نشدن پروتکل بهداشتی در هواپیماو حاشیه های بعد از آن توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش بانک ورزش، سعید رمضانی در فاصله چند ساعت مانده تا دیدار استقلال وفولاد خوزستان درباره مسائل رخ داده در پرواز تهران به اهواز آبی ها عنوان کرد: ما واقعا شوکه شدیم. باشگاه ما این همه تلاش کرد و زحمت کشید و هزینه کرد تا پروتکل ها را رعایت کنیم. با ورود به پرواز
اعتراض سعادتمند به شرایط پرواز استقلال به اهواز
به گزارش وب سایت دی اسپورت، احمد سعادتمند درباره سفر روز گذشته اعضای تیم فوتبال استقلال به اهواز و اعتراض به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما، گفت: روز گذشته 15 بلیت بیشتر تهیه کرده بودیم، اما نمی دانم بر چه اساسی هواپیما را پُر از مسافر کرده بودند. پرواز برگشت را چارتر گرفته ایم، اما از اتفاق روز گذشته گله مند هستم و بازیکنان حتی یک صندلی هم فاصله نداشتند. هماهنگی
نامجومطلق: در هواپیما فوتبال از یادم رفت!
به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق در گفت و گویی رادیویی درباره رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مسابقات در پرواز استقلال به اهواز عنوان کرد: وقتی خواستیم سوار هواپیما شویم و به اهواز برویم و با آن صحنه مواجه شدیم به شخصه فوتبال یادم رفت. هیچ رعایت پروتکلی را در آنجا ندیدیم. بازیکنان خانواده دارند و از این موضوع ناراحت بودند. وی درباره اقدامات باشگاه گفت: رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال
اعتراض کتبی استقلال به سازمان لیگ
باشگاه استقلال تهران با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ اعتراضش را مطرح کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران برای حضور در بازی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان عصر دیروز تهران را به مقصد اهواز ترک کرد. آبی پوشان تهرانی به اتفاق رخ داده در مسیر پرواز به اهواز گلایه دارند و از این رو اعتراض کتبی را به سازمان لیگ ارسال کرده اند. درحالیکه باشگاه استقلال
سعادتمند: 15 بلیت اضافه برای رفتن به اهواز خریدیم ولی هواپیما پٌر بود
چارتر گرفته ایم ولی بازیکنان تیم ما حتی یک صندلی هم با هم فاصله نداشتند. ما دو به یک بلیط گرفته بودیم ولی به نظرم حتی بیش از ظرفیت پرواز بلیط فروخته بودند. این اصلا حرکت خوبی نبوده و البته ما به این موضوع اعتراض کردیم و من پیگیر این موضوع خواهم بود. همکاران من زودتر به اهواز رفتند و 2 اتوبوس آماده کردند تا موارد بهداشتی شکل بگیرد. مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: امروز چون اولین بازی است
اعتراض استقلالی ها به شرایط پرواز آبی پوشان به اهواز
رویداد24 مجید نامجو مطلق، مربی تیم استقلال تهران درخصوص اتفاقات پرواز آبی پوشان به شهر اهواز اظهار داشت: قبل از اینکه سوار هواپیما شویم وقتی با این صحنه رو به رو شدیم طوری بود که من به شخصه اصلا فوتبال از یادم رفت. ما هیچ رعایت پروتکل بهداشتی ندیدیم. بازیکنان ما بالاخه خانواده دارند و زن و بچه دارند. او ادامه داد: آقای رمضانی که در کنار تیم هستند چند بلیت اضافه گرفتند که این فاصله ما
واکنش سعید رمضانی به پرواز عجیب آبی ها به اهواز
به گزارش شریان نیوز ،سعید رمضانی سرپرست باشگاه استقلال نسبت به سفر عجیب آبی ها به اهواز واکنش نشان داد. کاروان استقلال امروز با پروازی که چارتر نبود به اهواز رفت تا این اتفاق اعتراض اینستاگرامی فرهاد مجیدی را در پی داشته باشد. سعید رمضانی سرپرست آبی ها در واکنش به این پرواز گفت: مسافرین داخل پرواز آنقدر نزدیک به هم و چسبیده به یکدیگر بودند که در آنجا متوجه شدیم فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی فقط یک شعار بوده و به نوعی شوی تبلیغاتی به راه انداخته بودند؛ این همه زحمت مجموعه باشگاه استقلال کشیده ولی با یک پرواز همه چیز برباد رفت آیا اسم این فاصله اجتماعی است. ...
سعادتمند: برای پرداخت مطالبات شفر 3 ماه فرصت داریم
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با سفر این تیم به اهواز برای دیدار با فولاد خوزستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: در این مدت بازیکنان ما با انگیزه بالایی تمرین می کردند. دیروز تیم ما با هواپیمای چارتر راهی اهواز شد. ما چند بلیت اضافه گرفته بودیم تا به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، صندلی کناری بازیکنان خالی باشد اما متاسفانه
صدای اعتراض مجیدی در آمد + فیلم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، کاروان تیم فوتبال استقلال عصر امروز برای دیدار معوقه برابر فولاد در حالی راهی اهواز شد و فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پایتخت با انتشار فیلمی به نحوه نشستن بازیکنان تیمش در هواپیما اعتراض کرده است. بازیکنان تیم فوتبال استقلال در هواپیما در حال پرواز به سمت اهواز بدون در نظر گرفتن فاصله روی صندلی های خود نشسته بودند که
تاخیر 2 ساعته در پرواز استقلالی ها
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در حالی که اعضای تیم فوتبال استقلال قصد داشتند برای دیدار با فولاد راهی خوزستان شوند، پرواز آنها با تاخیر 2 ساعته همراه شد. آن ها به جای ساعت 16، ساعت 17:40 تهران را به مقصد اهواز ترک می کنند. استقلالی ها پیش از رفتن به فرودگاه از تاخیر پرواز خود با خبر شدند و همین موضوع باعث شد تا کمی دیرتر راهی فرودگاه شوند.
استوری جدید فرهاد مجیدی از وضعیت پرواز تیم استقلال ؛ گلایه شدید سرمربی آبی ها
دقایقی قبل از پرواز استقلالی به اهواز برای دیدار با فولاد خوزستان اعضای این تیم از جمله فرهاد مجیدی در هواپیما نسبت به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مسابقات لیگ گلایه داشتند. رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما و نبود تهویه هوای مناسب در کابین موجب اعتراض استقلالی ها شد تا جایی که فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها فیلمی از وضعیت نامساعد بازیکنان و سایر مسافران در صفحه شخصی اش منتشر کرد و
تصویری باورنکردنی از ازدحام در پرواز استقلالی ها
آفتاب نیوز : تیم فوتبال استقلال امروز با پرواز به اهواز رفت تا فردا شب ساعت 21 روبروی فولاد قرار بگیرد. چارتر نبودن پرواز استقلال و همسفر بودن با دیگر مسافران اما باعث شد فرهاد مجیدی نسبت به وضعیت پرواز تیمش اعتراض داشته باشد. حالا اما در همین رابطه تصویری عجیب و باورنکردنی از ازدحام شدید و رعایت نسدن فاصله اجتماعی در پرواز آبی ها منتشر شده که منظور فرهاد مجیدی را مشخص می کند.
عکس| طعنه بهداشتی فرهاد مجیدی به پروتکل های کرونایی
به گزارش خبرورزشی ، درحالی که اعلام شده بود اعضای تیم فوتبال استقلال با پرواز چارتر به اهواز خواهند رفت، اما فرهاد مجیدی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود از چارتر نبودن این پرواز و کیفیت پایین آن ابراز ناراحتی کرد. ظاهرا این پرواز بسیار شلوغ بوده و استقلالی ها در کنار سایر مسافران و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از تهران به اهواز رفتند. ویدیو| استوری کنایه آمیز فرهاد مجیدی از وضعیت پرواز تیم استقلال
مهدی: امیدواریم بازی فولاد و استقلال افتتاحیه خوبی باشد
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص شروع دوباره لیگ توضیحاتی ارائه کرد. مهدی: امیدواریم بازی فولاد و استقلال افتتاحیه خوبی باشد سهیل مهدی در خصوص اعتراض برخی باشگاه های لیگ برتری به شروع مسابقات اظهار داشت: واقعیت این است که من به عنوان عضوی از کمیته مسابقات موظفم بنا بر دستوری که صادر شده، مجری برگزاری مسابقات باشم و تا زمانی که دستور سازمان بالادستی من تغییری در این مسأله