واکنش سعید رمضانی به پرواز عجیب آبی ها به اهواز
سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش سعید رمضانی به پرواز عجیب آبی ها به اهواز/ عکس
آفتاب نیوز : کاروان استقلال امروز با پروازی که چارتر نبود به اهواز رفت تا این اتفاق اعتراض اینستاگرامی فرهاد مجیدی را در پی داشته باشد. سعید رمضانی سرپرست آبی ها در واکنش به این پرواز گفت: مسافرین داخل پرواز آنقدر نزدیک به هم و چسبیده به یکدیگر بودند که در آنجا متوجه شدیم فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی فقط یک شعار بوده و به نوعی شوی تبلیغاتی به راه انداخته بودند؛ این همه زحمت مجموعه باشگاه استقلال کشیده ولی با یک پرواز همه چیز برباد رفت آیا اسم این فاصله اجتماعی است.
سرپرست استقلال: لطفا ما را سیاه نکنید!
به گزارش "ورزش سه"، سعید رمضانی در فاصله چند ساعت مانده تا دیدار استقلال وفولاد خوزستان درباره مسائل رخ داده در پرواز تهران به اهواز آبی ها عنوان کرد: ما واقعا شوکه شدیم. باشگاه ما این همه تلاش کرد و زحمت کشید و هزینه کرد تا پروتکل ها را رعایت کنیم. با ورود به پرواز اما فهمیدیم همه یک شو بوده است. اصلا تیم ما به کنار، مردم هم اینگونه اند. ما از قبل بلیت های اضافه خریداری کردیم اما در هواپیما با
گلایه سعادتمند از شرایط پرواز استقلالی ها به اهواز: 15 بلیت ما را به دیگران فروختند
پرواز برگشت را چارتر گرفتیم ولی فکر نمی کردیم که برای پرواز رفت چنین اتفاقی پیش بیاید. او افزود: بازیکنان ما حتی یک صندلی هم فاصله نداشتند. این موضوع از قبل هماهنگ شده بود و تعداد بلیت هایی که گرفته بودیم دو به یک بود. آن ها حتی بلیت های ما را هم فروخته بودند و حرکت خوبی نبود. ما شدیدا به این موضوع اعتراض کردیم و پیگیر آن هستیم. او افزود: دو نفر زودتر به اهواز رفتند و تمام
سرپرست استقلال:ما راسیاه نکنند
ناطقان: سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما واقعا شوکه شدیم، در یک ماه گذشته این همه برای رعایت شیوه نامه بهداشتی تلاش کردیم و متاسفانه در پرواز همه این ها بیهوده بود. اصلا تیم ما به کنار، مردم ما با این شرایط دارند زندگی می کنند، ما بلیت اضافه گرفتیم، ولی وقتی داخل پرواز رفتیم همان آش و همان کاسه بود و بلیت های ما را هم فروخته بودند. اصلا در خود پرواز فاصله گذاری رعایت نمی شود، آیا
پرواز سکوت استقلالی ها از اهواز به تهران(عکس)
به گزارش" ورزش سه" بازیکنان تیم استقلال بعد از شکست در بازی حساس برابر فولاد به فرودگاه رفته و با پرواز اختصاصی به تهران بازگشتند. شاید اگر پرواز رفت استقلالی ها هم چارتر بود این تیم با اعصاب و روحیه بالاتری در بازی شب گذشته به میدان می رفت. با این وجود بازیکنان و کادرفنی استقلال که از این شکست غمگین و ناراحت بودند بعد از صرف شام به فرودگاه اهواز رفته و با پروازی که متعلق به هواپیمایی
ایران ایرتور ادعای مدیرعامل استقلال را تکذیب کرد؛ بلیت اضافه فروخته نشده است
استقلال دیروز در شرایطی با پرواز ایران ایرتور راهی اهواز شد که تصویر منتشر شده در اینستاگرام دکتر کاوه ستوده پزشک باشگاه استقلال نشان می دهد پرواز مربوطه چیزی نبوده که آنها انتظارش را می کشیدند. کار به جایی رسید که مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه رادیویی امروزش از ایران ایرتور به خاطر پرواز دیروز گلایه کرد و گفت: علیرغم اینکه بیش از 15 بلیت اضافه تهیه کرده بودیم نمی دانم
نامه اعتراضی استقلال به سازمان لیگ
به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم استقلال شب گذشته برای دیدار با فولاد خوزستان تهران را به مقصد اهواز ترک کردند. با اینکه مسئولان استقلال بلیت های اضافه برای این پرواز خریداری کرده بودند، اما به محض رسیدن به هواپیما متوجه شدند شرکت هواپیمایی بلیت های اضافه آنها را فروخته و به همین خاطر آنها مجبور شدند در کنار مسافران و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا اهواز بنشینند. این مساله اعتراض شدید
دلهره در آسمان!
باشگاه استقلال احتمالا به دلیل کمبود منابع مالی توان اجاره یک پرواز چارتر و اختصاصی را برای بازیکنان خود نداشته اما برای ایجاد فاصله های اجتماعی اقدام به خرید چندین بلیت اضافه کرده بود تا بازیکنان فضای بیشتری داشته باشند. آنها با ورود به هواپیما می بینند که خبری از صندلی های اضافه ای که خریده بودند نیست. همین موضوع باعث شد فرهاد مجیدی سرمربی این تیم عکسی از تکمیل ظرفیت صندلی ها توسط دیگرمسافران گرفته و آن را با عنوان کنایه آمیز رعایت کامل پروتکل بهداشتی، بازیکنان استقلال کنار سایر مسافران درشبکه اجتماعی خود منتشر کند. البته این پست فرهاد با انتقادهایی همراه شد و خیلی از مردم پرسیدند مگر خون فوتبالیست ها رنگین تر از سایرین است که باید جدا بنشینند؟ اما احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال نیز دیروز به این موضوع واکنش نشان داد و ضمن گلایه از شرکت هواپیمایی که بلیت از آن خریداری شده گفت: متاسفانه به رغم اینکه بیش از 15 بلیت اضافی تهیه کر ...
راهکار استقلالی ها برای جلوگیری از اتفاقات پرواز اهواز
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، کاروان تیم استقلال بعد از دیدار با فولاد به فرودگاه اهواز رفت و این شهر را با پرواز چارتر به مقصد تهران ترک کرد. استقلالی ها بعد از اتفاقات حاشیه ای که در پرواز تهران-اهواز تجربه کردند، برای پرواز برگشت به پایتخت هواپیما چارتر کردند. اعضای تیم استقلال بعد از شکست مقابل فولاد مستقیما به فرودگاه اهواز رفتند و با پرواز اختصاصی به تهران برگشتند تا اتفاقات
شک هایمان به یقین تبدیل می شود/ زورمان به حاشیه ها نرسید
سعید رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سفرمان به اهواز از همان شروع، حاشیه هایی داشت که ملموس ترین آن نوع حضور در هواپیما و سفر به اهواز بود. بعد از اقامتمان نیز اتفاقاتی افتاد که نمی توانم آن را بازگو کنم اما باشگاه به آن رسیدگی خواهد کرد. با جمیع این حواشی تیم ما به زمین رفت و در زمین
غر، غر، غر
مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور پس از 4 ماه وقفه سرانجام از دیشب با برگزاری بازی عقب افتاده استقلال و فولاد از سر گرفته شد. انتظار می رفت برگزاری این دیدار و اثبات عزم جزم مسئولان برای تمام کردن فصل جاری، سرانجام به قیل و قال ها و اعتراضات پایان بدهد، اما ظاهرا این رشته سر دراز دارد. کاروان استقلال سه شنبه شب در حالی تهران را به مقصد اهواز ترک کرد که ازدحام در هواپیمای حامل این تیم منجر به
نامجومطلق: در هواپیما فوتبال از یادم رفت!
به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق در گفت و گویی رادیویی درباره رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مسابقات در پرواز استقلال به اهواز عنوان کرد: وقتی خواستیم سوار هواپیما شویم و به اهواز برویم و با آن صحنه مواجه شدیم به شخصه فوتبال یادم رفت. هیچ رعایت پروتکلی را در آنجا ندیدیم. بازیکنان خانواده دارند و از این موضوع ناراحت بودند. وی درباره اقدامات باشگاه گفت: رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال
رمضانی: با باشگاه فولاد مشکلی بابت میزبانی شان نداریم
کردند بیان داشت : در اهواز تمرینی نداشتیم دیشب بلافاصله پس از رسیدن به اهواز بازیکنان استراحت داشتند تا در جلسه فنی که با کادرمان خواهند داشت شرکت کنند. سرپرست تیم استقلال در مورد اتفاقات پرواز این تیم به اهواز گفت : بحث تیم ما نیست بحث فاصله گذاری اجتماعی است که همه جا عنوان و تاکید می شود اما به ندرت رعایت می شود ما برای اینکه این فاصله را رعایت کنیم بیشتر از تعدادمان بلیط تهیه کردیم
اعتراض استقلالی ها به شرایط پرواز آبی پوشان به اهواز
رویداد24 مجید نامجو مطلق، مربی تیم استقلال تهران درخصوص اتفاقات پرواز آبی پوشان به شهر اهواز اظهار داشت: قبل از اینکه سوار هواپیما شویم وقتی با این صحنه رو به رو شدیم طوری بود که من به شخصه اصلا فوتبال از یادم رفت. ما هیچ رعایت پروتکل بهداشتی ندیدیم. بازیکنان ما بالاخه خانواده دارند و زن و بچه دارند. او ادامه داد: آقای رمضانی که در کنار تیم هستند چند بلیت اضافه گرفتند که این فاصله ما
تصویری باورنکردنی از ازدحام در پرواز استقلالی ها
آفتاب نیوز : تیم فوتبال استقلال امروز با پرواز به اهواز رفت تا فردا شب ساعت 21 روبروی فولاد قرار بگیرد. چارتر نبودن پرواز استقلال و همسفر بودن با دیگر مسافران اما باعث شد فرهاد مجیدی نسبت به وضعیت پرواز تیمش اعتراض داشته باشد. حالا اما در همین رابطه تصویری عجیب و باورنکردنی از ازدحام شدید و رعایت نسدن فاصله اجتماعی در پرواز آبی ها منتشر شده که منظور فرهاد مجیدی را مشخص می کند.
کامبک لیگ برتر ایران بعد از 118 روز
سیدمهدی سیدعلی، محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر برگزار شود. دیاباته نرسید با اعلام سرپرست تیم استقلال، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی قادر به همراهی آبی پوشان در بازی مقابل فولاد نیستند. طبق گفته سعید رمضانی غیر از این دو بازیکن، بقیه نفرات به اهواز خواهند رفت و تیم را برای بازی با فولاد خوزستان همراهی می کنند. البته پیش از این، رضا آذری و مرتضی تبریزی به دلیل پارگی رباط صلیبی در
اعتراض کتبی استقلال به سازمان لیگ
بخش عمده ای از بلیت های پرواز روز گذشته به اهواز را خریداری کرده بود تا خیالش از بابت فاصله گذاری اجتماعی راحت باشد اما در اقدامی عجیب این بلیت ها مجددا فروخته شد تا بی نظمی بزرگی ایجاد شود که گلایه بازیکنان و کادرفنی این تیم را به دنبال داشت. بر این اساس احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تایید کرد اعتراضی در این باره به سازمان لیگ ارسال شده است که به رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازها برای بازی های خارج از خانه اشاره شده است.
دردسر های استقلال برای بازی با فولاد در اهواز
مدیر عامل استقلال گفت: بیش از 15 بلیط اضافه تهیه کرده بودیم نمی دانم روی چه حسابی عزیزان هواپیما را کامل پر کردند. به گزارش میزان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلاتی که در سفر استقلال به اهواز به وجود آمد اظهاراتی داشت که در ادامه مهم ترین بخش های آن را می خوانید: اخبار ورزشی- بیش از 15 بلیط اضافه تهیه کرده بودیم نمی دانم روی چه حسابی عزیزان هواپیما را
اعتراض سعادتمند به شرایط پرواز استقلال به اهواز؛ بلیت های خریداری شده ما را فروخته بودند
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، احمد سعادتمند درباره سفر روز گذشته اعضای تیم فوتبال استقلال به اهواز و اعتراض به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما، گفت: روز گذشته 15 بلیت بیشتر تهیه کرده بودیم، اما نمی دانم بر چه اساسی هواپیما را پُر از مسافر کرده بودند. پرواز برگشت را چارتر گرفته ایم، اما از اتفاق روز گذشته گله مند هستم و بازیکنان حتی یک صندلی هم فاصله نداشتند. هماهنگی های
پرواز آبی به وضعیت قرمز
. سعید رمضانی، سرپرست استقلال در این خصوص به همشهری ورزشی می گوید: پرواز رفت ما چارتر نیست، ولی پرواز برگشت، چارتر است. ما برای پرواز رفت تعداد بلیت های بیشتری گرفتیم تا قسمتی از فضای هواپیما در اختیار خودمان باشد و نسبت به دیگر مسافران فاصله امنی ایجاد کنیم که کمترین خطر را داشته باشد. از طرفی قرار شد به محض ورود به فرودگاه به سمت CIP برویم تا کمترین برخورد را با اشخاص دیگر داشته باشیم.
تاخیر 2 ساعته در پرواز استقلالی ها
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در حالی که اعضای تیم فوتبال استقلال قصد داشتند برای دیدار با فولاد راهی خوزستان شوند، پرواز آنها با تاخیر 2 ساعته همراه شد. آن ها به جای ساعت 16، ساعت 17:40 تهران را به مقصد اهواز ترک می کنند. استقلالی ها پیش از رفتن به فرودگاه از تاخیر پرواز خود با خبر شدند و همین موضوع باعث شد تا کمی دیرتر راهی فرودگاه شوند.
صدای اعتراض مجیدی در آمد + فیلم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، کاروان تیم فوتبال استقلال عصر امروز برای دیدار معوقه برابر فولاد در حالی راهی اهواز شد و فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پایتخت با انتشار فیلمی به نحوه نشستن بازیکنان تیمش در هواپیما اعتراض کرده است. بازیکنان تیم فوتبال استقلال در هواپیما در حال پرواز به سمت اهواز بدون در نظر گرفتن فاصله روی صندلی های خود نشسته بودند که
علوی: پنجره نقل وانتقالات فولاد در هفته جاری باز می شود/ پاتوسی نمی تواند از آفریقا خارج شود
می کنیم. تمرینات بدنسازی و پُرفشار خود را انجام داده ایم و به اهداف مان رسیده ایم. همه شرایط برای میزبانی در اهواز از استقلال فراهم است و در وضعیت مناسبی قرار داریم. برای بازی با استقلال مصدوم جدی نداریم و بازیکنان آماده هستند. سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت آیاندا پاتوسی، مهاجم اهل آفریقای جنوبی این تیم، گفت: پاتوسی در آفریقا گیر افتاده است. به دلیل محدودیت های
پوشش بهداشتی استقلالی ها در اهواز / عکس
تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه بعد از مدت ها دوباره در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت. استقلالی ها دقایقی قبل با پرواز به اهواز رسیدند تا برای دیدار فردا مقابل فولاد آماده شوند.
استقلالی ها مهیای حضور در اهواز شدند
تیم استقلال در ساعات آینده برای انجام دیدار معوقه اش با فولاد ، تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد. در همین رابطه تصاویری از بازیکنان استقلال قبل از پرواز به سوی اهواز توسط رسانه رسمی این باشگاه منتشر شده است: