پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال میزبان خود را شکست داد - تماشاگر

تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۶:۰۸

پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال میزبان خود را شکست داد

جوان از اهواز؛ این دیدار که عصر روز گذشته در سالن شماره 1 مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان برگزار شد، در پایان تیم پالایش نفت با نتیجه 74 بر 65 بر تیم ثامن مشهد غالب گردید. در کوارتر نخست این دیدار، تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 24 بر 13 پیروز شد و در کوارتر دوم 19 بر 15 نتیجه را به حریفش واگذار نمود. در کوارتر سوم نیز، این تیم پالایش نفت آبادان بود که با نتیجه 17 بر 13 به برتری رسید و در کوارتر چهارم نیز با نتیجه 20 بر 18 تیم ثامن مشهد پیروزی را از آن خود کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)