دایی به منزل شهید امید نسترن رفت+عکس - پچ پچ

پچ پچ ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۲

دایی به منزل شهید امید نسترن رفت+عکس

سرمربی تیم فوتبال صبای قم که سفری کوتاه به بوشهر داشت به منزل یکی از شهدای دفاع مقدس در این شهر رفت. به گزارش فارس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم روز گذشته سفری یک روزه به شهر بوشهر داشت تا در همایشی شرکت کند. حضور دایی در گوشه این فرصت را در اختیار سرمربی تیم صبای قم قرار داد تا منزل یکی از شهدای دفاع مقدس در این شهر برود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)