اگر قرار به ثابت ماندن نیمکت بود که به خود فرکی هم نمی رسید - خبر ورزشی

خبر ورزشی ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۷

اگر قرار به ثابت ماندن نیمکت بود که به خود فرکی هم نمی رسید

فوتبال ایران لیگ برتر - اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان که صحبت های قبلی اش در مورد تیم ملی حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورد این بار خیلی محکم از دلایل خودش حرف می زند و معتقد است در فوتبال ایران که ساختار در آن وجود دارد نباید یک نفر که مسئولیتش فقط در حوزه تیم ملی است برای فوتبال یک کشور و 16 تیم باشگاهی تصمیم گیری کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)