نتانیاهو: امپراطوری ایران در حال احیا است - تیک

تیک ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۱

نتانیاهو: امپراطوری ایران در حال احیا است

نخست وزیر اسرائیل، می گوید امپراطوری ایران در حال احیا است. بنیامین نتانیاهو، این سخنان را دوشنبه 27 بهمن در وزارت جنگ اسرائیل بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری تیک ، سخنان نخست وزیر اسرائیل در آیین پایان دوره چهارساله ریاست ژنرال بنی گانتز بر ستاد کل ارتش اسرائیل در وزارت جنگ این رژیم، از رسانه های اسرائیل پخش مستقیم می شد. در این آیین، ژنرال گادی آیزنکوت، کار خود را به عنوان رئیس جدید ستاد کل ارتش اسرائیل آغاز کرد؛ این ژنرال حدود سه ماه پیش به این مقام انتخاب شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)