مراکز فعال انتقال خون استان تهران در ایام نوروز اعلام شد - ایران خبر
مراکز فعال انتقال خون استان تهران در ایام نوروز اعلام شد
سایر منابع:
سایر خبرها
خراسان شمالی در ایام نوروز پذیرای اهدا کنندگان خون است
اهدای خون دانست. انتقال خون خراسان شمالی نیاز خونی 12 بیمارستان را برآورده می کند و پاسخگوی تمامی نیازهای خونی مراکز درمانی استان است. خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که 96 درصد نیاز خونی آن در داخل استان تامین می شود.
اهدای خون بیش از 165 هزار نفر از خراسان رضوی در سال 1399
بیش از 165 هزار نفر از مردم شریف و نوعدوست استان خراسان رضوی در بازه زمانی نوروز تا اسفند 1399 به مراکز اهدای خون آمدند و جان دوباره به بیماران بخشیدند. به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، در بازه زمانی نوروز تا اسفند 1399 تعداد 165 هزار و 183 نفر به پایگاههای استان مراجعه که از این میان تعداد 125 هزار و 415 نفر موفق به اهدای خون گردیدند. بنا بر این گزارش تعداد
درخواست مدیرکل انتقال خون استان تهران از استاندار برای ساخت 6 مرکز اقماری انتقال خون
وگفت: ممکن است سال دیگر نیز درگیر این همه گیری باشیم. وی تاکید کرد: مسوولیت تامین خون سالم و کافی و فراورده های آن در استان تهران مسوولیت سنگینی است که با قرنطینه و کاهش تردد منافات داشت و با این وجود با همکاری رسانه ها، مسوولیت پذیری همکاران اداره کل انتقال خون استان تهران، و اهدای خون ایثارگرانه مردم عزیز یازده ماه امسال نسبت به یازده ماه سال 98 تنها 8 درصد کاهش اهدا داشتیم در حالی
پویش سراسری فرشتگان سفید پوش برای اهدای خون در استان همدان
جمعی از کارکنان جهادگر و گرانقدر فوریتهای پزشکی در آستانه نوروز و برای همدلی و تعامل و کمک به بیماران نیازمند، خون خود را اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان همدان، چهارشنبه بیستم اسفند 1399 و در آستانه عید نوروز، کارکنان جهادگر و گرانقدر فوریتهای پزشکی در کمپین سراسری فرشتگان سفیدپوش شرکت کردند. مشارکت کنندگان در این طرح نجات بخش خاطرنشان کردند: این کار ارزشمند در جهت همدلی و یاری رساندن به بیماران نیازمند به خون انجام شد تا پروانه سلامتی و نشاط، سبکبال بر شانه بیماران بنشینند. ...
اهدای خون کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی در قالب پویش حیات سبز
آستانه ی نوروز 1400 و مقارن با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ،پویشی با عنوان ((حیات سبز)) جهت ترغیب کارکنان محترم سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری سراسر کشور به اهدای خون در روزهای شانزدهم تا هجدهم اسفند برگزار شد. بنابراین گزارش با استقرار اتوبوس خونگیری در محل اداره کل منابع طبیعی استان، جمعی از کارکنان این اداره کل به محل تیم سیار انتقال خون مراجعه کردند و خون خود را با هدف افزایش ذخایر خون و کمک به بیماران در قالب پویش حیات سبز اهدا کردند.
کاهش ذخایر خونی کرمانشاه در روز های پایانی سال
از 7روز وارد ایام تعطیلات شویم، اما اکنون میزان ذخایر خونی کاهش یافته است. مدیرکل انتقال خون استان با اشاره به برگزاری پویش های متفاوت برای دعوت مردم به اهدای خون گفت: به مناسبت روز شهدا از 10تا22 اسفند پویش اهدا خون در سازمان انتقال خون کرمانشاه برگزار شد که میزبان ایثارگران غیور بودیم، همچنین پویش حیات سبز نیز به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور 45نفر از نیرو های منابع طبیعی و شهرداری
اهدای خون کارکنان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزی در انتقال خون استان تهران
تیم سیار خونگیری استان تهران نیز در سازمان جنگلها و مراتع حضور یافت و خون داوطلبان پویش حیات سبز را به رگهای بیماران هدیه داد. طی هفته منابع طبیعی کلیه مراکز انتقال خون تهران پذیرای اهدا کنندگانی از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزی داری بودند. مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این مورد گفت: فرهنگ ایثار و فداکاری یکی از ویژگی های
پویش اهدای خون لاله های انقلاب در انتقال خون استان تهران
پویش اهدای خون لاله های انقلاب که با هدف تامین خون مورد نیاز بیماران برگزار شده بود، مورد استقبال خانواده های معظم شهدا، ایثارگر و کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران در استان تهران قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران در این پویش هر اهدا کننده با یاد و نام یک شهید خون سرخ خود را هدیه به بیماران کرد. این پویش با هماهنگی روابط عمومی سازمان انتقال خون و فرماندهی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران کشور از تاریخ 12 تا 22 اسفند ماه برپا و عملیاتی شد. ...
کارکنان بسیج برق منطقه ای یزد با اهدای خون به استقبال نوروز رفتند
در آستانه سال نو و در روزهای پایانی سال، تعدادی از کارکنان بسیج شرکت برق منطقه ای یزد با هدف کمک به همنوع خون اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون یزد، دوشنبه بیست و پنجم اسفند 1399 و برای نجات جان بیماران، تعدادی از کارکنان پایگاه مقاومت بسیج شهید سامعی شرکت برق منطقه ای یزد با حضور در انتقال خون و با اهدای خون، بهترین عیدی را به بیماران هدیه دادند. فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سامعی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش اهدای خون، کارکنان شرکت برق منطقه ای تصمیم گرفتند با اهدای خون به کمک بیماران بشتابند. ...
تولید داروی IVIG از ابتدای سال آینده در کشور
خصوصی تولید و توزیع خواهد شد. عشقی تاکید کرد: در حال حاضر نیاز بیشتری گروه خونی O و به خصوص O منفی در کشور است و تقاضا داریم مشارکت بیشتری در این کار انجام دهند. بیشتر بخوانید مراکز فعال انتقال خون استان تهران در ایام نوروز اعلام شد انتهای پیام/
اهدای خون فرماندار شمیرانات و پیوستن او به پویش هدیه سرخ
فرماندار شمیرانات با هدف نجات جان بیماران در مرکز اهدای خون شهید فیروزی حاضر شد و به جمع اهداکنندگان خون پیوست. به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران، یکشنبه هفدهم اسفند 1399 و با هدف نجات جان بیماران، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات به صف داوطلبان اهدای خون پیوست. فرماندار شمیرانات با حضور در مرکز جامع اهدای خون شهید کوروش فیروزی ضمن بازدید از روند فعالیت
اهدای خون اورژانس استان گلستان در قالب پویش ملی فرشتگان سپید پوش
در اقدامی خداپسندانه و با حضور در مرکز جامع اهدای خون استان به بیماران نیازمند خون اهدا کردند و به پویش فرشتگان سپید پوش پیوستند. دکتر مقسمی مدیر اورژانس فوریت های پزشکی استان گلستان در این رابطه گفت: پویش فرشتگان سپید پوش با حضورکارکنان اورژانس فوریت های پزشکی ، دانشگاه های علوم پزشکی استان و دانشجویان فعال شکل گرفت که نوعی انجام دادن تکلیف اخلاقی و انسانی ما نسبت به همنوعانمان بود
تقدیراز رکورداران اهدای خون در شورای اسلامی شهر بندرعباس
کنار عزیزان بوده واز تمامی ایثارگرانی که با عشق ، خون خود را اهدا میکنند هم تشکر نموده ، عزیزانی که به عنوان سرمایه های انتقال خون محسوب شده وبا حضورمستمر خود به حفظ ذخایر وتامین خون بیماران کمک شایانی میکنند .در پایان از محمود زندیار رکورددار اهدای خون استان ،شمشاد رحمانیان رکورددار بازنشسته اهدای خون ،مریم امجد راد رکورددار اهدای پلاکت بانوان وخورشید تاج کمالی رکورددار اهدای خون بانوان با اهدای
اهدای خون کارکنان منابع طبیعی استان فارس در قالب پویش حیات سبز
کارکنان منابع طبیعی استان فارس با اهدای سیزده هزار و پانصد سی سی خون در پویش کشوری حیات سبز اهدا خون کردند به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان فارس، روز یکشنبه هفدهم اسفند 1399 و در قالب پویش اهدای خون حیات سبز، سیزده هزار و پانصد سی سی خون توسط کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان فارس به بیماران نیازمند به خون اهدا شد. در پویش اهدای خون حیات سبز که بصورت کشوری با همکاری
ذخایر خونی در کرمانشاه کاهش یافت/ فعالیت مرکز انتقال خون در ایام نوروز
پژمان صالحی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت ذخایر خونی استان، اظهار داشت: خون و فرآورده های خونی نیاز همیشگی برای بیماران نیازمند است. وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه در ایام آخر سال با افزایش مصرف خون در مراکز درمانی مواجهه هستیم باید ذخیره حداقلی 6 تا هفت روزه نیز برای بروز حوادث پیش بینی نشده در ایام نوروز داشته باشیم. مدیرکل انتقال خون استان
اهدای خون کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در هفته منابع طبیعی
کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در اقدامی خداپسندانه و برای نجات جان همنوعان خود ، خون اهدا کردند و این اقدام خداپسندانه همه ساله و همزمان با هفته منابع طبیعی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اجرا می شود به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، چهارشنبه بیستم اسفند 1399 و در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی که به نام " منابع طبیعی و آموزه های دینی " نامگذاری
شناسایی یک فرد با گروه خونی نادر”اُ بمبئی" در روزهای پایانی سال 1399 در انتقال خون قزوین
طی آزمایشات انجام گرفته در انتقال خون استان قزوین، یک خانم با گروه خونی نادر "اُ بمبئی" شناسایی و به تایید سازمان انتقال خون ایران رسید. به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان قزوین، پیرو درخواست بانک خون بیمارستان کوثر در خصوص آماده سازی خون مناسب برای تزریق به نوزاد از مادری 35 ساله با توجه به وجود نازسازگاری واحد های خون اهدایی با پلاسمای مادر، آزمایشات تخصصی سرولوژی بر روی نمونه خون
حضور فرماندارشهرستان شیراز در صف داوطلبان اهدای خون
پیوست. در پایان مهندس امیری فرماندار شهرستان شیراز با حضور در دفتر دکتر ترابی مدیر کل انتقال خون استان فارس ضمن تقدیر از خدمات انتقال خون استان فارس در تامین خون مورد نیاز بیماران، برهماهنگی ادارات و سازمانها توسط فرمانداری به منظور اهدا خون قول مساعدت داد.
نیاز به خون، تعطیلی نمی شناسد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی ، حسین زارع مدیرکل انتقال خون استان گفت: در روز 29 اسفندماه و روزهای اول تا پنجم فروردین ماه، مرکز اهدای خون بجنورد از ساعت 8تا13 دایر است. وی افزود: از هفتم تا دوازدهم به جز نهم فروردین ماه نیز خدمت رسانی در ساعات 8تا13 ادامه می یابد. دکتر زارع با بیان اینکه نیاز به خون همیشگی است گفت: با توجه به تجربه مراجعه کمتر داوطلبان در ایام نوروز، آمادگی خود را برای دریافت واحدهای خونی اهدایی در این ایام اعلام می کنیم.
کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بیماران نیازمند خون اهدا کردند
به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، 30 نفر از کارکنان شاغل در صنایع و واحدهای منطقه ویژه اقتصادی لامرد با رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه اهدای خون شرکت کردند و با اهدای 13 هزار و 500 سی سی خون سالم، به بیماران نیازمند عیدی دادند. به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعه برای اهدای خون و در همین راستا برای تقویت ذخیره بانک خون و کمک به بیماران نیازمند،طرح اهدای خون با عنوان پویش هدیه سرخ امروز چهارشنبه (27 اسفند) به درخواست واحد بهداشت حرفه ای و فوریت های پزشکی منطقه ویژه اقتصادی لامرد و با حضور تیم سیار پایگاه انتقال خون در محل سایت صنعتی این منطقه برگزار شد. ...
بازیکنان نساجی به یاد میناوند و انصاریان خون اهدا کردند
به گزارش ایرنا ، نساجی چی ها اهدای خون را قبل از تمرین امروز انجام و با امضای پیراهن ورزشی میناوند و انصاریان که آرم انتقال خون روی آن حک شده بود ، به این دو بازیکن فقید فوتبال کشور ادای احترام کردند. بازیکنان نساجی همچنین از تمامی شهروندان خواستند تا به یاد میناوند و انصاریان و کمک به بیماران در شرایط کرونایی نسبت به اهدای خون اقدام کنند. مدیر باشگاه نساجی مازندران هم در
فرشتگان سفید پوش سمنان در صف اهدای خون
همزمان با سراسر کشور، کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اقدامی خداپسندانه به بیماران نیازمند، خون اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان سمنان، روز چهارشنبه بیستم اسفند 1399 کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم زمان با سراسر کشور با حضور در پایگاه های انتقال خون استان به کمپین اهدای
مشارکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در پویش لاله های انقلاب
معاون توسعه و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی خراسان شمالی با پیوستن به پویش لاله های انقلاب، خون خود را برای زندگی دوباره بیماران اهدا کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان شمالی، دوشنبه بیست و پنجم اسفند 1399 و همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته بزرگداشت مقام شامخ شهدا، معاون توسعه و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی به بهانه پویش لاله
البرز در ایام نوروز پذیرای اهدا کنندگان خون است
میر محمد علی حسینی روز سه شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: 2 پایگاه انتقال خون در ایام نوروز آماده خونگیری از اهداءکنندگان است. وی اضافه کرد: پایگاه مرکزی واقع در 45 متری گلشهر 29 اسفند سال جاری ازساعت 8.30 الی 13 ، روزهای یکم و 12 فروردین ازساعت 8.30 الی 14 و روزهای دوم الی 11 فروردین ماه از ساعت 9 الی 16.30 فعالیت می کند. وی خاطرنشان کرد که پایگاه توحید کرج واقع در میدان
فعالیت پایگاه های اهدای خون مشهد در ایام نوروز 1400
گروه مشهد خراسان رضوی تاریخ انتشار کد خبر 7699824 دانلود PDF نظر دادن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سبحانی سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز 1400 (29 اسفند تا 13 فروردین ماه)، پایگاه اهدای خون فعال هستند. او افزود: پایگاه امام رضا (ع) واقع درمیدان شریعتی (تقی اباد) ابتدای خیابان
اعلام ساعت کار داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروز 1400
تهران (پانا) - سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر فعالیت داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره 2 (تهرانپارس) و جزیره کیش را در تعطیلات نوروز 1400 اعلام کرد. به گزارش سازمان تدارکات پزشکی؛ ساعات کاری داروخانه های تحت پوشش سازمان شامل داروخانه مرکزی هلال احمر، مرکزی شماره 2 (تهرانپارس) و جزیره کیش در تعطیلات نوروز 1400 به شرح ذیل اعلام شد: داروخانه مرکزی هلال احمر در 29 و 30 اسفند ماه
کاهش 8 درصدی اهدای خون در استان چهارمحال و بختیاری
تا به امروز 18 هزار 500 واحد خون اهدا شده است و ما حدود 8 درصد کاهش خون داشته ایم، همچنین افراد مستمر اهدای خون در سال 98حدود 12 هزار 796 نفر بود و سال 99 به دلیل وجود ویروس کرونا و احتمال آلودگی به آن امسال 1815 نفر اقدام به اهدای خون کردند. مدیرکل انتقال خون استان با بیان افزایش یک درصدی اهدای خون بانوان در استان، افزود: با وجود این افزایش باز هم مراجعه بانوان نسبت به آقایان کمتر است
اهدا خون نمادی از ایثار اجتماعی است
به گزارش ایثار واحد کردستان، به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید، مدیرکل بنیاد کردستان به همراه جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تاسی از قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حرمت خون شهدا و با هدف فرهنگسازی و ترویج اهدا خون،در یک اقدام خداپسندانه با حضور در سازمان انتقال خون استان دراین امرخیرخواهانه مشارکت نمودند. رضا نجفی در
کاهش 8 درصدی اهدای خون در چهارمحال و بختیاری به علت کرونا
گروه شهرکرد چهارمحال و بختیاری تاریخ انتشار کد خبر 7699123 دانلود PDF نظر دادن به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، حسین هاشمی مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: اهدای خون از ابتدای امسال به دلیل شیوع این ویروس کاهش 8 درصدی داشته است. بیشتر بخوانید 250 نفر در