بنرهای خوش آمد گویی به رئیس جمهور در شهر ری پاره شد+ عکس - جمهوریت

جمهوریت ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۷

بنرهای خوش آمد گویی به رئیس جمهور در شهر ری پاره شد+ عکس

بنرهای استقبال و خوش آمد گویی رئیس جمهور شب گذشته به صورت سازماندهی شده توسط عده ای در سطح شهر ری پاره و یا با رنگ قرمز رنگ پاشی شده بود و از بین رفت به گونه ای که ستاد استقبال از حسن روحانی در فرمانداری شهر ری مجبور به جمع آوری بنرهای پاره از کل معابر شهر شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)